Canon ja AV Stumpfl toteuttavat ISE 2016 -messuilla mukaansatempaavan 4K-kaksoisprojisoinnin

Canon toteuttaa yhteistyössä AV Stumpflin kanssa poikkeuksellisen projisointinäytöksen pakkaamattomalla 4K-videolla AV-alan ISE 2016 –messuilla Amsterdamissa 9.-12. helmikuuta.

151216_Canon_Projector_Pictures_0047.jpg

Canonin Beyond 4K -alueella (halli 1, osasto F44) pidettävässä esityksessä nähdään, miten hämmästyttävään tarkkuuteen ja laatuun Canonin 4K-teknologialla päästään. Canon Ambassador ja Explorer Simeon Quarrie on kuvannut Lontoota intervallivideolle Canon EOS 5DS R -kameralla. Messuilla video esitetään kahdella Canon XEED 4K500STs -projektorilla. Sisältö projisoidaan 4,5 metrin kiinteärunkoiselle ja kaarevalle Fullwhite Curve -valkokankaalle, jonka on suunnitellut AV Stumpfl. Kuva näkyy valkokankaalla täysin saumattomasti ja luo uskomattoman 4K-kokemuksen.

Elävä, todentuntuinen installaatio saavutetaan Canonin objektiiviteknologialla ja AV Stumpflin Wings Engine Raw -palvelimella, joka on optimoitu lähettämään aitoa pakkaamatonta 4K-materiaalia kuvataajuudella 60 kuvaa/s. Näin luodaan saumaton audiovisuaalinen kokemus. Lisäksi palvelin lyhentää merkittävästi tuotantoaikaa ja -kustannuksia, sillä sisältöä ei tarvitse muuntaa. Se myös tukee pehmeää reunojen häivytystä ja kuvan kaareutumista, joten kuvat näkyvät kaarevilla pinnoilla täysin virheettömästi. Mukaansatempaava projisointinäytös Canon-osastolla F44 hallissa 1.

Lisätietoja: Canon Oy, Heikki Lappalainen (etunimi.sukunimi@canon.fi; @htlappalainen)

Lue seuraavaksi

Testaa, kuinka hyvin yrityksesi huomioi esteettömyyden

Invalidiliitto on yhteistyössä yritysten kanssa tuottanut helpon tavan arvioida, kuinka hyvin esteettömyys ja saavutettavuus toteutuvat yrityksen omassa toiminnassa ja missä pitäisi vielä parantaa. Täyttämällä netistä ladattavan yksinkertaisen lomakkeen havaitsee samalla myös mahdolliset kehittämiskohteet.