Uusi Océ Arizona 1200 -sarja tarjoaa lyömättömän laadun ja monipuolisuuden tasotulostamiseen

Canon julkaisee uuden Océ Arizona 1200 –UV-tasotulostinsarjan. Monipuoliset Océ Arizona 1240-, 1260- ja 1280-ratkaisut soveltuvat ihanteellisesti niille graafisen alan yrityksille, jotka vaativat ensiluokkaista laatua, kustannustehokkuutta ja helppokäyttöisyyttä. Sarja tarjoaa runsaasti mahdollisuuksia mid-volume tuotantoon. Tulostimiin on saatavilla jopa kuusi väriä normaalien CMYK-värien lisäksi, vaalea syaani ja vaalea magenta, valkoinen ja lakka optiona. Väriä kuluu tulostettaessa keskimäärin vain 8ml/neliömetri.

Arizona 1200 -sarjan parhaimmat ominaisuudet:

• Palkittu Océ VariaDot™ -teknologia, laadukas harmaasävytulostus ja mahdollisuus 6-väritulostukseen lisäämällä vaalea syaani ja vaalea magenta
  • Aito tasotulostinrakenne
  • Express-tulostustilassa nopeus jopa 35 m2/h
  • High Definition -tila äärimmäisen yksityiskohtaisiin töihin
  • Saatavilla kaksi eri pöytäkokoa, 125 x 250 cm tai jättisuuri 250 x 308 cm (XT-malli), sekä kolme eri kokoonpanoa, neljä, kuusi tai kahdeksan värikanavaa
  • Rullatulostus lisävarusteena, jolloin tulostuts mahdollista myös joustavalle 2,2 m leveälle rullamateriaalille
  • Lisävarusteena automaattinen tulostuspäiden huolto- ja puhdistusjärjestelmä (APMS)
  • Kuusi/seitsemän erillistä imualuetta, pöytä optimoitu jäykälle materiaalille
  • Pneumaattiset materiaalin kohdistusnastat takaavat helpon ja täydellisen materiaalin asettamisen
  • Jatkuva, keskeytyksetön tulostus - kaksi erillsitä imualuetta mahdollistavat yhtäaikaisen tulostuksen ja materiaalin latauksen (XT-mallit)
  • Parannettu käyttöpaneeli ja töiden hallinta