PROJEKTORIN 3 VUODEN
LAMPPUTAKUU

Osta ja rekisteröi kampanjaan sisältyvä Canon-projektori ja hae Canon-projektorilampputakuuta.


Canon-projektorilampputakuun sisältö:
√ enintään kolme uutta lamppua kolmen vuoden aikana
√ uuden lampun maksuton toimitus
√ maksuton vanhan lampun kierrätys

Ostopaikat

Osta valitsemaltasi jälleenmyyjältä tai järjestelmäintegraattorilta.

Katso voimassa oleva luettelo valtuutetuista Canon-projektorikumppaneista täältä.

Rekisteröiminen

Rekisteröi projektorisi 60 päivän kuluessa ostopäivästä täällä. Kun projektori on rekisteröity, saat sähköpostiisi henkilökohtaiset kirjautumistiedot järjestelmään. Rekisteröinnin tehtyäsi saat jopa 3 vaihtolamppua seuraavan 3 vuoden aikana.

K: Miten voin tietää, viivästyykö hakemukseni virheellisten tai puuttuvien tietojen takia?

V: Kun olet onnistuneesti rekisteröinyt projektorisi verkossa 3 vuoden lampputakuukampanjaan, saat sähköpostiin vahvistusviestin. Se sisältää viitenumerosi ja henkilökohtaiset kirjautumistunnukset sivustoon, jossa voit tarkistaa hakemuksesi tilan. Jos olet rekisteröinyt virheellisiä tietoja, näet sen kyseisellä sivustolla. Lisäksi saat sähköpostiviestin, jossa sinulle kerrotaan vielä tarvittavista tiedoista. Nopein tapa toimittaa puuttuvia tietoja meille on kirjautua kyseiselle sivustolle ja päivittää tiedot. 


K: Miten voin tarkistaa hakemukseni tilan?

V: Kun olet onnistuneesti rekisteröinyt projektorisi verkossa 3 vuoden lampputakuukampanjaan, saat sähköpostiin vahvistusviestin. Se sisältää viitenumerosi ja henkilökohtaiset kirjautumistunnukset sivustoon, jossa voit tarkistaa hakemuksesi tilan.


K: Koska saan projektorini uuden lampun?

V: Jos olet jo lähettänyt hakemuksen verkossa ja olet saanut vahvistussähköpostin, uuden lampun pitäisi saapua 2–7 arkipäivässä.


K: Rekisteröitymisvaiheessa on ladattava asiakirjoja. Mitä tiedostomuotoja voi käyttää, ja onko tiedostojen kokoa rajoitettu?

V: Huomautus: Tiedoston enimmäiskoko on 4 Mt. Voit siirtää ainoastaan JPG-, TIF- ja PDF-tiedostoja. 



K: Maksaako uuden lampun toimittaminen?

V: Uusi lamppu lähetetään viimeksi vahvistamaasi osoitteeseen ilmaiseksi.


K: Mitä teen vanhalle lampulle?

V: Haluamme huolehtia viallisesta lampusta ja kierrättää sen turvallisesti, joten pyydämme sinua lähettämään sen takaisin meille. Jotta voit lähettää viallisen lampun meille kustannuksitta, olemme ottaneet käyttöön kätevän palautustarran, jonka postimaksu on jo maksettu. Kun olet onnistuneesti lähettänyt hakemuksesi 3 vuoden lampputakuukampanjaan verkossa, saat sähköpostivahvistuksen, joka sisältää linkin valmiiksi maksetun palautustarran lataamista varten. Valmiiksi maksetussa palautustarrassa on yksityiskohtaiset ohjeet siitä, mihin lähetät tuotteesi ja miten. Kiitos jo etukäteen!


K: Mitä teen, jos alun perin ilmoittamani tilitiedot muuttuvat 3 vuoden lampputakuukampanjaan rekisteröitymisen jälkeen ja haluan päivittää tiedot?

V: Voit päivittää tietojasi milloin tahansa kirjautumalla sisään asiakkaille tarkoitettuun verkkoseurantajärjestelmään kirjautumistiedoillasi. Se on kaikkein turvallisin tapa päivittää tietoja.


K: Tilasin Canon-projektorin kampanjan mukaisessa määräajassa, mutta se ei saavu / jälleenmyyjä ei voi toimittaa sitä ennen määräajan umpeutumista. Voinko silti tehdä hakemuksen 3 vuoden lampputakuukampanjaan?

V: Pidä (kampanjan voimassaoloaikana saamasi) tilausvahvistus tallessa ja lähetä se sekä saamasi lasku meille, kun olet täyttänyt hakemuksen. Viimeisen sallitun ostopäivämäärän jälkeen on yhden kuukauden jatkoaika, joten voit toimittaa asiakirjasi.


K: En tiennyt tästä kampanjasta ja ostin projektorin pari viikkoa ennen kampanja-aikaa / sen jälkeen. Voiko Canon tehdä poikkeuksen ja myöntää silti minulle oikeuden osallistua 3 vuoden lampputakuukampanjaan ostoksellani?

V: Pahoittelemme, mutta voit hakea kampanjaetua ainoastaan, jos hankkimasi tuote on ostettu käyttöehdoissa määritettynä päivinä.


K: Mikä katsotaan hyväksyttäväksi ostotodisteeksi?

V: Myymäläostosten osalta Canonille on toimitettava kuittikopio, josta käy ilmi maksu ja tuotteen sarjanumerotiedot.
Verkko-ostosten osalta Canonille on toimitettava tilausvahvistuksen kopio, tuotteen sarjanumerotiedot sekä myymälä- ja tuotetiedot.


K: Mitkä ostokset tai tuotteet eivät ole mukana 3 vuoden lampputakuukampanjassa?

V: Poikkeukset on eritelty tarkasti käyttöehdoissa. Yhteenvetona poikkeuksiin kuuluvat seuraavat:
1. Kampanjaan kuulumattomat tuotteet (katso TÄÄLTÄ kampanjatuotteiden täydellinen luettelo).
2. Tuotteet, jotka on ostettu kampanja-ajan tai kampanjaan kuuluvan alueen ulkopuolella.
3. Käytetyt, kunnostetut tai korjatut tuotteet tai väärennetyt tai Canon-konsernin aineettomia oikeuksia millä tahansa tavalla loukkaavat tuotteet (esimerkiksi rinnakkaistuotteet tai ”harmaat” tuotteet).


K: Mitä verkkohakemuslomakkeessa tarkoitetaan maksutavalla?

V: Tällä viitataan siihen, miten maksoit tuotteen, kun hankit sen.


K: Missä tuotteen sarjanumero on?

V: Voit tarkastaa sarjanumeron sekä sen sijainnin tuotteessa napsauttamalla TÄTÄ. Huomaa, että sarjanumero EI OLE sama kuin EAN-koodi/viivakoodi. Alla olevassa kuvassa on EAN-koodi/viivakoodi, joka sijaitsee yleensä tuoterasian sivussa. Se EI OLE tuotteen sarjanumero, joka sinun on ilmoitettava hakemuksen hyväksymistä varten. Sarjanumero sijaitsee itse tuotteen rungossa. Sarjanumeron etsimisessä voit käyttää apuna opastamme.



K: Miksi en pysty kirjautumaan sisään verkkosivustoon antamalla seurantakoodin?

V: Kun kirjaudut sisään, huomaa, että kirjainkoko on merkitsevä. Varmista siis, että kirjoitat koodin täysin oikein (isot/pienet kirjaimet).

Koskien seuraavia ongelmia yritettäessä rekisteröintiä verkossa:
– Olen yrittänyt rekisteröityä jo jonkin aikaa, mutta se ei onnistu.
– Saan jatkuvasti ilmoituksen oikeuksien puuttumisesta.
– Olen yrittänyt lähettää lomakkeen uudelleen, mutta se ei ole onnistunut.

USEIMMISSA tapauksissa ongelma johtuu laitteesta, jolla yrität avata verkkosivuston, eli matka-/älypuhelimesta, Apple Mac -tietokoneesta tai jostain muusta laitteesta. Kyseessä ei ole verkkosivustolla oleva vika. Pyydä näissä tapauksissa ohjeita käyttämäsi tuotteen valmistajalta. Jos et löydä vastausta kysymykseesi yllä olevista usein kysytyistä kysymyksistä, lähetä meille sähköpostiviesti alla olevaan sähköpostiosoitteeseen. Jos kysymyksesi on kiireellinen, soita numeroon +358 (0)20 366 466 tai siirry Canonin tukisivustoon.


K: Mitkä jälleenmyyjät osallistuvat tähän kampanjaan? Mistä voin ostaa projektorin?

V: Kampanjatuotteet on ostettava Kampanja-alueella sijaitsevalta valtuutetulta Canon-kumppanilta.