DM-hero1.jpg

Digitaalisella mustesuihkuratkaisulla MSP optimoi toimitusketjunsa ja varmistaa tulevaisuuden kilpailukyvyn

MSP palveli suoramarkkina-asiakkaitaan käyttämällä selkeästi määritettyä kolmivaiheista prosessia. Ensin kaikki postitettavat dokumentit esitulostettiin omilla offset-arkinsyöttölaitteilla. Sitten aineisto yksilöitiin ja räätälöitiin ja tulostettiin lasertulostimilla. Lopuksi aineisto eriteltiin kirjekuoriin postitusta varten. Vuosittain liikkeelle lähti keskimäärin 100 miljoonaa kirjettä – kaikki saman kolmivaiheisen käsittelyn jälkeen. Toimitusjohtaja Markus Stricker kertoo: ”Kilpailukyvyn ylläpitäminen oli koko ajan vaativampaa. Erityistä painetta aiheuttivat pienen volyymin digitaaliset arkkitulostustuotteet ja markkinoiden digitaalisten värimustesuihkutuotteiden valikoima. Vaikka perinteinen tuotantoprosessimme oli huolellisesti optimoitu, toimimme jatkuvasti kilpailukyvyn äärirajoilla. Oli selvää, että tilanteen oli muututtava, jotta tulevaisuuden kasvunäkymät voitaisiin taata.”

DM-image1.jpg

"MSP:n tärkeimpänä päämääränä on täyttää asiakkaan tarpeet parhaalla mahdollisella tavalla. Haluamme tehdä kaikkemme sen eteen, että asiakas on tyytyväinen. Siirtymällä digitaaliseen mustesuihkutulostukseen pystymme jakamaan sitä innovaatiota, joka on hyödynnettävissä nykyisillä markkinoilla ja edelleen tulevaisuudessa. Canon on ollut alusta pitäen erinomainen kumppani, joka on auttanut strategian suunnittelussa ja oikeiden ratkaisujen käyttöönotossa. Yhteistyössä Canonin kanssa koemme olevamme hyvin varustautuneita myös tulevaisuuden haasteisiin."

Markus Stricker