Borealis-hero1

Globaali ratkaisu globaalille yritykselle

Borealisilla on toimistoja 17 maassa, ja Borealisin IT-palveluiden toimittajilta vaaditaan lyhyitä toimitusaikoja tukitilanteissa. Toiminnan saumattomuudelle olennaista on, että tulostuspalveluiden tuottaja on sama kaikissa maissa ja että maiden välistä palvelua hoitaa keskitetysti yksi yhteyshenkilö.

Punnittuaan huolellisesti mahdollisia vaihtoehtoja Borealis kääntyi Canonin puoleen. Kahdeksan kuukauden aikana 1 165 laitetta 17 eri maassa vaihtui 1 000 laitteeseen. Siirtymä oli sujuva kaikille mukana olleille käyttäjille, ja ratkaisu on parantanut asiakirjojen tietoturvaa. Samalla Borealis säästää ylläpito- ja tukikustannuksissa laajan standardoinnin ansiosta.

Borealis-image1

"Yleisesti ottaen kolme asiaa ovat olleet tässä projektissa ylitse muiden", Jacky Cillen kertoo. "Ensinnäkin Canon on osoittanut olevansa aidosti globaali toimija. Toiseksi koko projektin toteutus on ollut äärettömän sujuva niin aikataulun, budjetin kuin standardoinnin laajuudenkin suhteen. Itselleni tärkeintä on kuitenkin ollut Canonin jatkuva ja laadukas tuki paitsi projektin toteutuksen aikana, myös sen jälkeen. Olemme saaneet maailmanlaajuisesti parasta mahdollista tukea. Pidämme juuri sitä teknologiakumppanimme parhaana ominaisuutena.

”Tavoitteemme oli siirtyä sujuvasti kokonaan verkossa toimivaan yhdenmukaistettuun tulostusympäristöön. Halusimme ennen kaikkea tarjota käyttäjille keskitettyjä tukipalveluita ja säästää samalla ylläpito- ja tukikustannuksissa.”

Jacky Cillen, Information Technology & Systems (IT&S), tiimipäällikkö