Dynamic solutions that deliver a faster, smoother customer journey.

Customer Onboarding -palvelu

Dynaamiset ratkaisut nopeampaan ja sujuvampaan asiakashankintaan.

Asiakashankinta on yksi organisaation tärkeimmistä tavoista viestiä asiakkaisen kanssa ja rakentaa menestyksellisiä suhteita.

Jos käytössäsi on hidas manuaalinen onboarding-järjestelmä, joka ei vastaa millenniaalien tarpeisiin, liiketoimintasi voi kärsiä.

Customer Onboarding -ratkaisujen edut

Benefits Benefits

Nopeuta palvelupolkua

Digitaaliset työnkulut tehostavat tuottavuutta ja vähentävät viiveitä

Benefits Benefits

Saavuta parempi näkyvyys

Automaattinen valvonta parantaa prosessin hallintaa

Benefits Benefits

Vastaa digiajan tarpeisiin

Tarjoa henkilökohtainen ja monikanavainen onboarding-kokemus

Benefits Benefits

Säilytä asiakastiedot turvallisesti

Digitaalinen arkistointi pitää tiedot turvassa ja helpottaa auditointia

Fiksumpi opiskelijoiden kirjoittautuminen

The improved ease of use and lower workload led to a direct cost saving
Parantunut käytettävyys ja vähentynyt työmäärä auttavat säästämään 30 000 € vuodessa.

André Jeursen

Koulutuspäällikkö, Maastrichtin yliopisto

Haaste

Maastrichtin yliopiston kauppatieteellinen tiedekunta halusi käsitellä 6 400 vuosittaista hakemustaan nopeammin, sujuvoittaa opiskelijoiden kirjoittautumista ja vähentää henkilöstön työkuormaa. Paperipohjainen manuaalinen rekisteröitymisprosessi aiheutti myös virheitä, eikä se mahdollistanut ilmoittautumisten tilan tai prosessiin kuluvan ajan hallintaa.

Canon developed an automated admissions system collating each applicant’s information in a single digital case file

Ratkaisu

Loimme automatisoidun rekisteröitymisjärjestelmän, joka luo jokaisen hakijan tiedoille oman helposti käytettävän digitaalisen kansion. Reaaliaikaisen hallinnan lisäksi järjestelmässä on hyödyllisiä virheiden raportointitoimintoja – esimerkiksi pyynnöt puuttuvista tiedoista ja määräaikailmoitukset.

Canon developed an automated admissions system collating each applicant’s information in a single digital case file

Hyödyt

Nopeampi kirjoittautumisjärjestelmä vähensi henkilöstön työkuormaa ja toi 30 000 euron vuosittaiset säästöt – ja lisäksi se vähensi inhimillisen virheiden aiheuttamia kuluja. Parantuneen raportoinnin ansiosta hallintohenkilökunta on saanut kirjoittautumisprosessin täydelliseen hallintaan, joten se pystyy kehittämään opiskelijoiden sisäänottoprosessia entisestään.

As well as easing the staff workload, faster admissions led to annual savings of €30,000.

Tehosta asiakkaiden sitouttamista sujuvalla ja henkilökohtaisella onboarding-kokemuksella.


OTA YHTEYTTÄ TIIMIIMME

Näin se toimii

Erotu eduksesi dynaamisen ja sitouttavan asiakashankinnan avulla.

Aiheeseen liittyvät ratkaisut

Tutustu aiheeseen tarkemmin

  • Canon
  • ...
  • Customer Onboarding -palvelu