Printin uudet mahdollisuudet digiuupumuksen aikakaudella

Printti uudistaa monikanavaiset mainoskampanjat

Lataa raportti

Printti herättää tunteita

Lue Canonin Promotional Communications -julkaisusta, miten printti voi parantaa kuluttajien sitouttamista ja vasteprosenttia digipaaston aikakautena.

Lataa raportti

Print Fuels Emotion

Ohjelmallinen tulostus on täällä

Markkinoinnissa on viime aikoina noussut pinnalle kaksi trendiä: kasvava epäluottamus digisisällön ylivaltaan elämässämme ja kasvava näyttö printin tärkeästä kyvystä stimuloida tunteisiin perustuvaa sitouttamista brändin ja sen kohdeyleisön välillä. Näiden trendien kautta markkinointialalla on ymmärretty, etteivät digitaaliset kanavat yksin riitä tehokkaiden markkinointikampanjoiden toteuttamiseen ja että markkinoijien on nostettava printti digitaalisen sisällön rinnalle.


Tämä tarjoaa valtavasti mahdollisuuksia. Markkinoijat ja painopalvelujen tarjoajat voivat nyt työskennellä yhdessä monikanavakampanjoissa. Niissä kaikki printin hyödyt yhdistyvät digitalisoinnin hyötyihin, ja alan toimijat voivat lähestyä kuluttajia tuottamalla heille juuri heidän profiilinsa mukaan räätälöityä sisältöä asiakkuuden jokaisessa vaiheessa.


Tulevaisuudessa painoteknologiaa käytetään yksilöllisesti räätälöidyn tiedon rinnalla, ja kuluttajille tuotetaan mukautettua viestintää käyttökokemusta parantavalla ja vastakaikua herättävällä tavalla. Canon kutsuu tätä "ohjelmalliseksi tulostukseksi" ja markkinoijille se tarkoittaa, että kaikki sisältö, joka voidaan räätälöidä yksilölliseksi verkossa, voidaan nyt räätälöidä yhtä lailla myös painetussa muodossa.


Tässä raportissa Canon käsittelee tuotemerkkien omistajien ja kuluttajien muuttunutta suhtautumista digitaalista markkinointia kohtaan ja sitä, miten ohjelmallinen tulostus maksimoi printin vaikuttavuuden monikanavaisissa markkinointikampanjoissa.

Aiheeseen liittyvät ratkaisut

Tutustu aiheeseen tarkemmin

Tarvitsetko apua yrityksellesi sopivien tuotteiden valintaan?

OTA YHTEYTTÄ TIIMIIMME