DWF-hero1-1600x600

LO Media siirtyy digimaailmaan Canonin avulla

DWF-logo.jpg

LO Media testasi tavanomaista monikanavaratkaisua Yhdysvalloista saadakseen esimakua saavutettavissa olevista tavoitteista. Tiimi vaikuttui tekniikan potentiaalista ja mahdollisuudesta luoda yksilöllistä asiakasviestintää eri kanavilla. Lars totesi kuitenkin, että yhtiö tarvitsee kattavamman ohjelmistopaketin, johon sisältyvät paikallinen tuki ja koulutus maksimoivat sijoituksen tuoton.

Tulokset

Siirtyminen arvoperusteiseen maksumalliin, mikä tuottaa lisäarvoa asiakkaalle ja parantaa samalla liikevaihtoa

Siirtyminen arvoperusteiseen maksumalliin, mikä tuottaa lisäarvoa asiakkaalle ja parantaa samalla liikevaihtoa

Viestintään aletaan suhtautua kokonaisvaltaisemmin liiketoiminnassa (kullekin yksittäiselle projektille pystytään tunnistamaan tehokkain viestintämuoto)

Viestintään aletaan suhtautua kokonaisvaltaisemmin liiketoiminnassa (kullekin yksittäiselle projektille pystytään tunnistamaan tehokkain viestintämuoto)

Uusien, pitkäikäisten liiketoimintakumppanuuksien solmiminen

Uusien, pitkäikäisten liiketoimintakumppanuuksien solmiminen
Monikanavamyynti tuottaa noin miljoona Norjan kruunua vuosittain (yli 100 000 euroa)

Tulostusyksikön vahvistaminen

Tulostusyksikön vahvistaminen
Kaikki tulostustyöt toteutetaan verkkotulostusratkaisuina, mikä johtaa jopa viiden miljoonan Norjan kruunun taloudelliseen hyötyyn vuosittain
Verkkotulostusratkaisuina myydyt uudet tuotteet tuottavat vuosittain noin miljoonan Norjan kruunun liikevaihdon

LO_Media

Päämäärä

Julkaisupalveluiden nykyaikaistaminen: monikanavaviestinnän ja digitaalisten alustojen hyödyntäminen osana kattavaa viestintäpalvelua.

Haasteet

• Vähenevien tulostusmäärien ja kustannusten aiheuttamien haasteiden ratkaiseminen tarjoamalla integroituja viestintäpalveluita, jotka vastaavat asiakkaan tavoitteita

• Tulostuksen arvon optimointi käyttämällä sitä silloin, kun se on asianmukaista ja tehokasta

• Digitaalisten julkaisuratkaisujen käytön ja myynnin ymmärtäminen

Toimintatapa

• Canon suositteli sijoittamista monikanavaviestinnän ja kasvavan verkkotulostuspalvelun yhdistelmään, mikä mahdollistaisi kustannussäästöt liiketoiminnan tuotantotulostuksessa.

• Canon järjesti asiakkaalle yksilöllisen monikanavaviestintää käsittelevän koulutuksen.

• Canonin liiketoimintakonsultin jatkuva tuki auttoi yhtiötä uusien digitaalisten palveluiden arvottamisessa sekä uusiin mahdollisuuksiin ja toimintatapoihin tutustumisessa.

LO_Media