Kaupallisten tulostuspalveluiden tarjoaja Impressa toimittaa asiakkailleen markkinoinnissa, toimistoissa ja teollisuudessa käytettäviä materiaaleja, kuten myyntipistemateriaaleja kauppoihin. Töiden vaatimukset ja eräkoot vaihtelevat suuresti, ja niiden toimitusaika on erittäin lyhyt.
Impressan perinteiset offset-painokoneet synnyttivät paljon jätettä, toimivat hitaasti ja olivat suhteettoman kalliita pienten erien painatuksessa. Lisäksi asiakkaat joutuivat odottamaan musteen kuivumista, mikä ei ollut hyvä asia nopeatempoisella vähittäismyyntialalla.
Impressa tarvitsi uuden digitaalisen tulostusratkaisun, joka vastaisi haasteeseen käsittelemällä erikokoisia eriä nopeasti ja kustannustehokkaasti.
Tom Cambré, Impressan teknologiajohtajaTUTKIESSAMME SUURKUVATULOSTIMIA SAIMME CANONISTA ERITTÄIN HYVÄN VAIKUTELMAN.
Impressa konsultoi Canonia ja päätyi ColorWave 700 -tulostimeen. Uusi digitaalinen tulostusratkaisu teki yritykseen pian lähtemättömän vaikutuksen: se hoiti nopeasti ja tehokkaasti kaikenkokoiset tulostustyöt, mustavalkoisena tai värillisenä ja aina korkealaatuisesti.
Nopea, joustava ja kustannustehokas tulostus tarpeen mukaan mullisti yrityksen palveluvalikoiman. Puoli vuotta myöhemmin Impressa osti toisen Canon-laitteen kehittääkseen painotoimintaansa entisestään.
Älykkäämpi tulostus ColorWave 700:lla on lisännyt yrityksen työmäärää 15–20 %. Impressa maksoi itsensä takaisin kolmessa kuukaudessa.
Teknologia toimii lähes itsekseen, joten uusi digitaalinen tulostusratkaisu on pienentänyt henkilöstön työkuormaa ja vähentänyt merkittävästi syntyvän jätteen määrää. Tämä on tärkeä yksityiskohta yritykselle, joka on sitoutunut suojelemaan ympäristöä.
Impressa on myös innostunut etsimään uusia käyttökohteita tulostimelle ja testaa parhaillaan lupaavia tapettisovelluksia, jotka ovat nyt todellisia mahdollisuuksia tulevaisuudessa.
ENSIMMÄISEN COLORWAVEN POSITIIVINEN VAIKUTUS LIIKETOIMINTAAMME INNOSTI MEITÄ HANKKIMAAN VIELÄ TOISEN.
Kirjoittaja