Katso, miten data ja digitaalinen painaminen antavat toisilleen lisäarvoa
Kyse ei ole siitä, miten paljon dataa sinulla on, vaan siitä, miten niitä käsittelet.
Dataa verrataan usein kultaan, mutta se, että tietoa kerätään eristyksissä eikä sitä käytetä oikeaan tarkoitukseen, rajoittaa sen arvoa. Dataa tulee suodattaa, viimeistellä ja muotoilla älykkäästi, että sen täysi potentiaali saadaan hyödynnettyä.
Toisin kuin kultaa, tietoa on kaikkialla. Kauppiailla ja kuluttajilla on sama ongelma: tietoa on liikaa ja monissa eri digitaalisissa kanavissa tiedon määrä on jo ylittynyt.
Tämä luo uuden mahdollisuuden tulostamiselle, joka on tällä hetkellä luotetuin tiedonvälitystapa. Tulostetta voi personoida ja käsitellä kuten verkkosisältöäkin, mutta se on käsin kosketeltava, kestävä ja se vaikuttaa aisteihin paljon enemmän kuin pelkästään verkkosivuston tai sähköpostin sanat ja kuvat.
Verkossa tapahtuvassa personoinnissa on puutteita monilla osa-alueilla, kuten vaikuttavuudessa, luotettavuudessa, kustannustehokkuudessa. Älykkääseen tulostukseen yhdistettynä tulokset paranevat merkittävästi.
Lataa raporttimme heti oppiaksesi tekniikoita, jotka auttavat digiähkyyn ja -väsymykseen. Mukana on esimerkkejä siitä, miten painopalvelujen tarjoajat käyttävät näitä taktiikoita ja hallitsevat dataa helpottaakseen asiakkaitaan samalla kun he luovat uutta tuottavaa tulostusvolyymia.