Kehitä painopalvelujasi monipuolisilla markkinointi-innovaatioilla
Innovatiivinen suoramainonnan painatustekniikka parantaa painatuksen taloudellisuutta ja tuottaa materiaaleihin upeat värit.
Erotu kilpailijoista ja kasvata liiketoimintaa uusien digitaalisten tulostustekniikoiden avulla
Euroopassa luovan alan liikevaihto on 535,9 miljardia euroa vuodessa. Varmista oma siivusi hyödyntämällä uudet digitaalisen painatuksen tuottovirrat.
Digitalisaatio on mullistanut markkinointialan. Sähköisiä tietomurtoja koskevien kohuotsikoiden myötä brändit ja kuluttajat ovat kuitenkin siirtymässä takaisin painettuun sisältöön, kuten seuraavat luvut todistavat:
Joint Industry Committeen (JICMAIL) 2018 Direct Mail Annual Report -raportti
Painettu markkinointi ei ole jäänyt altavastaajaksi, vaan se on säilyttänyt merkityksensä tehokkaana yhteydenottokanavana kohderyhmiin:
Teknologia uudistaa luovia aloja. Canon ja Microsoft yhdistivät voimansa vuonna 2017 järjestetyssä D&AD Festival -tapahtumassa ja esittelivät, miten intuitiivinen tekniikka ja piirtonäyttö voivat edistää luovuutta ja tuoda ihmiset lähemmäs työtään.
Toimialatietojen perusteella on selvää, että painettu sisältö pitää pintansa myös digitaalisella aikakaudella. Miksi kuluttajat luottavat enemmän painettuun sisältöön, ja miten painotalot voivat hyödyntää tätä palvelutarjontansa kehittämisessä?
Sisältökonsultti Ashley Norris Content Marketing Associationista sanoo: ”Painettuun sisältöön liittyy tietty pysyvyyden ja uskottavuuden elementti, joka digitaaliselta sisällöltä joskus puuttuu. Mainostajille on yhä tärkeää, että niiden brändi yhdistyy ihmisten mielissä laadukkaaseen sisältöön.”
DMA:n mukaan 56 % ihmisistä uskoo, että painettu markkinointi on luotettavin tiedonvälitystapa. ”Perinteinen painettu media tarjoaa kuluttajille henkilökohtaisen kokemuksen – konkreettisen välineen, jonka voi ottaa mukaan ja jonka pariin voi palata helposti myöhemmin”, kertoo DMA:n toimitusjohtaja Rachel Aldighieri.
”Tätä tukee myös JICMAILin vuotuinen raportti, joka kertoo kuluttajien luottamuksesta painettuun mediaan. Se tarjoaa henkilökohtaisen yhteyden, jota markkinoijien ei kannata jättää huomiotta.”
Painetussa markkinoinnissa konkreettisuus ja luottamus kulkevat käsi kädessä. Tätä digitaalinen media ei pysty tarjoamaan. Painotaloilla onkin tuhannen taalan paikka tarjota yrityskuluttajille tehokasta brändättyä sisältöä. Kouriintuntuva ja luova painotuote voi olla pois heitettävän oheismateriaalin sijaan tehokasta ja houkuttelevaa markkinointisisältöä.
Sisältökonsultti Ashley Norris – Content Marketing AssociationPainettuun sisältöön liittyy tietty pysyvyyden ja uskottavuuden elementti, joka digitaaliselta sisällöltä joskus puuttuu.
Painaminen ja digitaalisuus eivät suinkaan sulje toisiaan pois. Tosiasiassa ne voivat olla huipputehokas yhdistelmä, erityisesti yritysten painoratkaisuissa. Digitaaliset ratkaisut nopeuttavat ja ketteröittävät painamista ja helpottavat sen hallintaa, ja painoratkaisut tuovat yhtälöön tekijöitä, jotka ovat yleensä saatavilla vasta vuosien mittaan testatun autenttisuuden myötä.
Ashley Norris sanookin: ”Parhaissa kampanjoissa hyödynnetään kaikentyyppistä mediaa. Haluaisin nähdä enemmän integroituja kampanjoita, esimerkiksi painettuja mainoksia, joiden laatuvalokuvia ja sisältöä välitetään pienempinä paloina digitaalisissa kanavissa.
Jotkin Content Marketing Associationin (CMA) jäsenistä toimivat jo näin.”
Innovatiivinen suoramainonnan painatustekniikka parantaa painatuksen taloudellisuutta ja tuottaa materiaaleihin upeat värit.
Vastaa kysyntään hyödyntämällä sisämainosten painatustekniikkaa, joka tuottaa laadukasta ja räätälöityä markkinointimateriaalia.
Laajenna liiketoimintaasi, tehosta tuottavuutta ja vastaa kysyntään hyödyntämällä ulkomainosten painatustekniikkaa.
Varmista joustavuus ja tehokkuus myymälämateriaalien ja julisteiden tulostustekniikalla, joka maksimoi palveluidesi kattavuuden.
Sosiaalisen median vaikuttajien uusin aalto tukee painettujen kirjojen uutta tulemista – tutustu bookstagrammaajiin.
Katso, miten tapettien valmistajat luovat omia trendejään ja edistävät digitaalisesti painettujen tapettien vallankumousta.