BUSINESS BYTES

Innostusta Oulussa

  • Julkaistu 2 vuotta sitten
  • 1 min/ lukukerta

Olin Oulussa puhumassa Kauppakamarin tilaisuudessa. Aiheena oli johtaminen, myynti ja positiivisuus; asiat jotka innostavat minua ja joiden avulla myös Suomi yhteiskuntana saataisiin varmasti nousuun.

Täytyy sanoa, että tilaisuus oli yksi vuorovaikutteisimmista ikinä! Asiakkaat olivat kiinnostuneita ja innostuneita tavastamme toimia. Canonin edistyksellinen ymmärrys digitaalisen yhteiskuntamurroksen vaikutuksesta niin kuluttaja- kuin yritysasiakkaille herätti raivokasta keskustelua. Diginatiivien määrän huima kasvu ei olekaan enää tieteiselokuvasta vaan silkkaa nykypäivää.

Sisältömarkkinointi ja markkinoinnin automaatio arkipäiväistyivät erään osallistujan avustamana. Hän uskoi vahvasti puhelinmarkkinointiin ja kysyi mielipidettäni puhelinmarkkinoinnin tehokkuudesta. Asioilla tuppaa olemaan puolensa, joten pyysin osallistujilta kokemuksia vastaamalla kysymykseen mistä olet viimeisen 12 kuukauden aikana hankkimaasi ratkaisuun saanut tai hakenut tietoa? Vaihtoehtoina oikea-aikainen puhelinmyynti vai netti. Kaikki nostivat kätensä nettivaihtoehdossa….vau!  Maailma ei toki ole näin yksinkertainen, mutta suunta on selvä; sisältömarkkinoinnin ja markkinoinnin automaation avulla rakennetaan selkeää kilpailuetua.

Tämän jälkeen keskustelimme ratkaisumyynnistä, canonilaisesta myynnin metodologiasta ja Kaikki Myy -konseptistamme, jotka herättivät jälleen suurta ihastusta ja kiinnostusta. Tunsin olevani ylpeä ja innostava canonilainen.

Harry Nyström
Toimitusjohtaja
Canon Oy