it. Hämeenlinna Oy
Canonin Vuoden 2003 CBS-jälleenmyyjäyritykseksi

Canon Oy on valinnut Vuoden 2003 CBS-jälleenmyyjäyritykseksi it. Hämeenlinna Oy:n, joka on merkittävä toimisto- ja tietotekniikkaratkaisujen kokonaistoimittaja Kanta-Hämeen ja Hyvinkään toimialueella.

it. Hämeenlinna on kirjannut viime vuonna Canon-ratkaisujen myynnissä huomattavan kasvun, joka perustuu asiakasyritysten toimintaprosessien perusteelliseen kartoitukseen sekä it-kokonaisuuksien järkevään hallintaan ja ylläpitoon. Asiakassuhteiden hoitoon vahvasti panostava yritys on myös menestynyt hyvin Canonin toteuttamissa Euroopan laajuisissa asiakastyytyväisyystutkimuksissa. Nämä tekijät painoivat vaa’assa, kun Canon valitsi it. Hämeenlinna Oy:n Vuoden 2003CBS-jälleenmyyjäyritykseksi .

Canon Oy:n valitsema Vuoden tulokas 2003 tulee niin ikään it. Hämeenlinnasta. Hän on myyntipäällikkö Miika Liljedahl.

Vuonna 1989 perustetun it. Hämeenlinna Oy:n asiakaskunta muodostuu Hämeenlinnan ja Hyvinkään sekä näiden ympäristökuntien yrityksistä ja julkishallinnosta. Yrityksen liikevaihto vuonna 2003 oli 6,4 miljoonaa euroa ja henkilöstön määrä 30.

it. Hämeenlinna kuuluu 35 paikkakunnalla toimivaan Canon Business Solutions -palveluketjuun, joka tarjoaa paikallisen kumppanin maanlaajuisesti.Ketjun palvelut kattavat organisaatioiden tieto- ja toimistotekniikkahankkeiden koko elinkaaren - ympäristön kartoituksesta, konsultoinnista ja suunnittelusta aina järjestelmien ja verkkojen jatkuvaan ylläpitoon ja laitteiden asianmukaiseen kierrätykseen. Tuotevalikoima koostuu sekä Canonin omista tulostukseen, kopiointiin ja asiakirjahallintaan liittyvistä ratkaisuista että yhteistyökumppanien tuotekokonaisuuksista.

Lisätietoja: it. Hämeenlinna Oy, toimitusjohtaja Reima Väyrynen, puhelin 044 733 2200, sähköposti reima.vayrynen@iitee.com
tai Canon Oy, johtaja Pertti Karimo, puhelin 010 544 4360, sähköposti pertti.karimo@canon.fi