TeamCom Itä-Suomi Oy Canon-jälleenmyyjäksi Joensuuhun

Kuopion Puhelin Oyj on 20.5.2005 ostanut Kova Invest Oy:n konkurssipesältä sen toimistotekniikkaliiketoiminnan. Liiketoimintaa harjoittamaan Kuopion Puhelin Oyj perustaa TeamCom Itä-Suomi Oy:n.

TeamCom Itä-Suomi Oy jatkaa Kova Invest Oy:n Artema-yritysnimellä Joensuussa aiemmin harjoittamaa toimistotekniikkaliiketoimintaa ja Canon-jälleenmyyntiä.

Liiketoimintakaupassa uuden yhtiön palvelukseen siirtyy kuusi työntekijää. TeamCom Itä-Suomi Oy:n toimitusjohtajana toimii KPY Palvelut Oy:n myyntijohtaja Hannu Waenerberg.

-         Ensimmäinen tavoitteemme on saavuttaa asiakkaiden luottamus uuteen yritykseen ja sen tarjoamiin palveluihin. Päämiehenä Canon on yksi maailman johtavista tulostuksen- ja dokumentinhallinnan suunnannäyttäjistä. Me tulemme panostamaan asiakasaikaan. Läheisellä yhteistyöllä asiakkaiden kanssa pystymme ratkaisemaan näiden työnkulkuihin ja tietovirtojen hallintaan liittyviä kysymyksiä parhaalla mahdollisella tavalla, Hannu Waenerberg tiivistää uuden yhtiön tavoitteet.

Nyt toteutuneen kaupan myötä Kuopion Puhelin -konserni tarjoaa tieto- ja toimistotekniikan ratkaisuja ja toimii Canon-jälleenmyyjänä viidellä paikkakunnalla: Kuopiossa, Varkaudessa, Outokummussa, Iisalmessa ja Joensuussa.

TeamCom on osa Canonin valtakunnallista palveluverkkoa

Canon Oy toimittaa tulostuksen- ja dokumentinhallinnan ratkaisuja sekä tietojärjestelmäratkaisuja ja palveluita yrityksille ja yhteisöille. Kymmenen omaa toimipistettä, Canon Business Centeriä, sekä 25 täyden palvelun jälleenmyyntipistettä käsittävä palveluverkko tarjoaa asiakkaille paikallisen yhteistyökumppanin maanlaajuisesti.

Yhtiö panostaa voimakkaasti asiakaspalvelun laatuun kouluttamalla ja sertifioimalla omaa ja jälleenmyyjiensä henkilöstöä myös kumppaneiden tuotekokonaisuuksien osaajiksi. Tämä takaa asiakkaille vakioidun palvelutason kautta maan.

Lisätietoja:
TeamCom Itä-Suomi Oy