Printcom Center Oy:stä täyden palvelun Canon-jälleenmyyjä Kaakkois-Suomessa [21.2.2011]

Printcom Center Oy:n johdossa toimivat Pasi Laakso (oik.) ja Jyrki Vaara Printcom Center Oy vahvistaa 17.1.2011 solmitun sopimuksen nojalla Canon Business Center -ketjua Kotkan, Kouvolan, Lappeenrannan ja Porvoon alueella. Printcomin johdossa toimivat Pasi Laakso ja Jyrki Vaara, joilla on pitkä kokemus Canon-ratkaisujen myynnistä.

Printcom palvelee alueen yrityksiä Canonin tulostuksen- ja dokumentinhallinnan ratkaisuilla, joihin kuuluvat muun muassa monitoimilaitteet, suurkuvatulostimet, ohjelmistotuotteet sekä graafisen alan ratkaisut. Printcom toimittaa myös Canon-ratkaisuihin tarvittavan suunnittelun, toteutuksen ja ylläpidon.

Jälleenmyynnistä vastaava johtaja Peter Björkqvist Canon Oy:stä perustelee Printcomin kanssa solmittua sopimusta seuraavasti: ”Panostamme kasvuhakuisiin yrittäjiin, jotka keskittyvät Canon-liiketoimintaan. Luotamme Pasi Laakson ja Jyrki Vaaran vahvaan ammattitaitoon ja kykyyn palvella alueensa yrityksiä ja julkishallintoa.”

”Haluamme olla lähellä asiakkaita, siksi meillä on toimipaikat kaikissa alueemme suurimmissa kaupungeissa. Autamme asiakkaitamme menestymään etsimälle heille parhaiten sopivat ratkaisut dokumenttien hallintaan. Canonin johtava teknologiaosaaminen antaa meille tähän hyvät työkalut”, toteaa Printcomin toimitusjohtaja Pasi Laakso.

Printcom Center Oy:n kanssa solmitun sopimuksen myötä Canon Business Center -yhteistyö Kymenlaakson ja Itä-Uudenmaan alueella aiemmin täyden palvelun jälleenmyyjänä toimineen Optimiratkaisut Oy:n kanssa päättyy.

Lisätietoja:
Peter Björkqvist, Canon Oy, etunimi.sukunimi@canon.fi
Pasi Laakso, Printcom Oy, etunimi.sukunimi@printcom.fi

Canon Business Center -ketju:
Canonin omista toimipisteistä ja täyden palvelun jälleenmyyjistä koostuva Canon Business Center -ketju tarjoaa yrityksille ja yhteisöille paikallista palvelua maanlaajuisesti. Ketjun voimatekijöitä ovat laaja asiantuntijaverkko, korkealaatuinen palvelu, vakioidut tuote- ja palvelukokonaisuudet sekä sertifioidut prosessit. Ketju toimii 31 paikkakunnalla.

Printcom Center Oy:
Canon Business Center -ketjuun kuuluvan Printcomin päätoimipiste sijaitsee Kouvolassa. Yhtiö palvelee myös Kotkassa, Lappeenrannassa ja Porvoossa. Työntekijöitä yrityksellä on 10

Etkö löydä etsimääsi? Hae tiedotearkistosta.

Tietoja
Lehdistömateriaali