Polar Office Oy on Canon Business Center -ketjun uusi lenkki Pohjois-Suomessa [1.3.2011]

Polar Office Oy vahvistaa Canon Business Center -ketjua pohjoisimmassa Suomessa. Uuden yrityksen johdossa toimivat Rauno Kivelä ja Mika Ollonen, joilla on pitkä kokemus Canon-ratkaisujen myynnistä ja ylläpidosta. Canon Business Center -ketjuun kuuluva yritys vastaa 15. helmikuuta 2011 solmitun sopimuksen mukaisesti Canon-ratkaisujen myynnistä ja ylläpidosta alueellaan.

Polar Office Oy palvelee alueen yrityksiä Canonin tulostuksen- ja dokumentinhallinnan ratkaisuilla, joihin kuuluvat muun muassa monitoimilaitteet, suurkuvatulostimet, ohjelmistotuotteet sekä graafisen alan ratkaisut. Uusi täyden palvelun jälleenmyyjä toimittaa myös suunnittelun, toteutuksen ja ylläpidon Canon-ratkaisuille.

Jälleenmyynnistä vastaava johtaja Peter Björkqvist Canon Oy:stä perustelee Polar Office Oy:n kanssa solmittua sopimusta seuraavasti: ”Panostamme alueellisiin yrittäjiin, jotka keskittyvät Canon-liiketoimintaan ja hakevat kasvua. Luotamme Rauno Kivelän ja Mika Ollosen vahvaan ammattitaitoon ja kykyyn palvella alueensa yrityksiä ja julkishallintoa.”

”Tuntureiden juurella toimitaan ja osataan”

Polar Office Oy:n yrittäjät Rauno Kivelä ja Mika Ollonen kuvaavat Canon-yhteistyön hyötyjä seuraavasti: ”Yhdistämällä osaamisemme ja panostamalla laadukkaisiin Canon-ratkaisuihin uskomme tuovamme myös Pohjois-Suomen yrittäjille ja yhteisöille parhaat mahdolliset ratkaisut tulostuksen- ja dokumentinhallintaan. Tuntureiden juurella toimitaan ja osataan!”

Polar Office Oy:n kanssa solmitun sopimuksen myötä Canon Business Center -yhteistyö alueen aiemman täyden palvelun jälleenmyyjän, Lapin Systema Oy:n kanssa on päättynyt.

Lisätietoja:
Peter Björkqvist, Canon Oy, etunimi.sukunimi@canon.fi
Rauno Kivelä, Polar Office Oy, etunimi.sukunimi@polaroffice.fi

Canon Business Center -ketju:
Canonin omista toimipisteistä ja täyden palvelun jälleenmyyjistä koostuva Canon Business Center -ketju tarjoaa yrityksille ja yhteisöille paikallista palvelua maanlaajuisesti. Ketjun voimatekijöitä ovat laaja asiantuntijaverkko, korkealaatuinen palvelu, vakioidut tuote- ja palvelukokonaisuudet sekä sertifioidut prosessit. Ketju toimii 31 paikkakunnalla.

Polar Office Oy:
Canon Business Center -ketjuun kuuluvan Polar Office Oy:n päätoimipiste on Rovaniemellä. Tiivis yhteistyö Kemi-Tornio-alueen CBC-jälleenmyyjän kanssa yhteensä 7 henkilön voimin takaa toimivat Canon-ratkaisut ylläpitoineen koko Lapin alueelle.

Etkö löydä etsimääsi? Hae tiedotearkistosta.

Tietoja
Lehdistömateriaali