Yhdeksän iF-muotoilupalkintoa Canon-tuotteille!

Yhdeksän Canon-tuotetta on palkittu arvostetulla iF-muotoilupalkinnolla, jonka myöntää iF International Forum Design GmbH. Vuoden 2014 palkinnot jaettiin tuotemuotoilun ja viestintämuotoilun kategorioissa.

product design award.jpg communication design award.jpg

Palkitut tuotteet: iF Product Design Award 2014¹

Product list 1.jpg

Product list 2.jpg

Palkittu käyttöliittymä: iF Communication Design Award 2014²

award image.jpgcamera.jpg

iF-tuotemuotoilupalkinnoilla palkittiin järjestelmäkamerat EOS 5D Mark III ja EOS 100D, kompaktikamera PowerShot N, LEGRIA mini videokamera, PIXMA MG7150 / MG6450 / MG5550 -mustesuihkutulostimet, i-SENSYS LBP7680Cx / 7110Cw -värilasertulostimet, WUX450-multimediaprojektori ja LE-5W-LED-projektori. iF-viestintämuotoilupalkinnon sai EOS M -kameran käyttöliittymä.

Vuodesta 1953 lähtien jaetut iF-palkinnot ovat muotoilualan arvostetuimpia palkintoja. iF myöntää palkinnot joka vuosi erinomaisesta muotoilusta kolmessa eri kategoriassa: tuote-, viestintä- ja pakkausmuotoilu.

Canon voitti ensimmäisen iF-muotoilupalkintonsa vuonna 1989 kopiokoneellaan. Sen jälkeen palkintoja on myönnetty useille eri tuotteille, kuten kameroille, videokameroille ja kopiokoneille. Tämä vuosi on 20. peräkkäinen vuosi, kun Canonille myönnetään iF-muotoilupalkinto, ja niitä on yhteensä jo 90. Palkinnot kannustavat jatkamaan työtä muotoilun parissa, ja Canon pyrkii edelleen kehittämään tuotteita, joissa huippuluokan suorituskyky yhdistyy erinomaiseen muotoiluun.

1. Kilpailuun voivat osallistua vain teollisesti valmistettavat tuotteet, jotka ovat olleet markkinoilla enintään kolme vuotta sekä tuotteet, jotka tulevat sarjatuotantoon vuonna 2014.
2. Kilpailuun osallistuvat tuotteet on otettava käyttöön ja julkaistava viimeistään 28.2.2014, ja niiden on oltava alle kaksi vuotta vanhoja kilpailuun ilmoittautumispäivänä.

Yritystiedotteet
Yritysratkaisutiedotteet