Jyväskylän Toimistokeskuksen monitoimilaitteisiin liittyvä huolto- ja ylläpitopalvelu Canon Oy:lle

Jyväskylän Toimistokeskuksen toimittamien monitoimilaitteiden huolto- ja ylläpitopalvelu on siirtynyt 31.3.2006 tehdyllä liiketoimintakaupalla Canon Oy:lle. Kaupan yhteydessä Jyväskylän Toimistokeskuksen 8 työntekijää siirtyy Canonin palvelukseen vanhoina työntekijöinä.

"Liiketoimintakaupalla Canon vahvistaa merkittävästi asemaansa tulostuksen- ja dokumentinhallintaan liittyvien palvelujen toimittajana sekä yksityisellä että julkisella sektorilla Keski-Suomen talousalueella", sanoo Canon Oy:n Yritysratkaisujen maajohtaja Harry Nyström.

Jyväskylän Toimistokeskuksen toimitusjohtaja Veli-Matti Salonen luottaa Canonin kykyyn vastata palvelulupaukseensa. "Canonin organisaation koko, osaaminen ja vahva paikallinen läsnäolo ovat vakuuttavia. Liiketoimintakaupasta hyötyy loppukädessä asiakas."

Jyväskylän Toimistokeskukselta Canonille siirtyviä sopimusasiakkaita palvelee Jyväskylän Canon Business Center, jonka henkilöstömäärä nousee kaupan myötä 21:een. Canon Business Center Jyväskylä kuuluu valtakunnalliseen Canon Business Center -ketjuun, joka tarjoaa paikallisen kumppanin maanlaajuisesti. Ketjun vahvuuksina ovat myös laaja asiantuntijaverkko, tasalaatuinen palvelu ja vakioidut mutta yksilöllisesti mietityt palvelukokonaisuudet tulostuksen- ja dokumentinhallintaan. Canon Business Center -ketjun jäsenyritykset yhdistää toisiinsa yhteisen toimintakonseptin lisäksi yhtenäinen nimi ja ilme.

Vuonna 2005 Canon oli toimistotulostamisen markkinajohtaja Suomessa noin 30 prosentin markkinaosuudella. Canonin kokonaismyynti Suomessa 2005 oli 167,7 miljoonaa euroa ja henkilöstön määrä 430.

Lisätietoja: Canon Oy, Canon Business Center Jyväskylä, aluepäällikkö Matti Pursiainen, puhelin 010 544 6632, etunimi.sukunimi@canon.fi