no consumer

Canonin P-150-skannerille arvostettu iF Design -palkinto [24.3.2010]

iF Product Design Award -logo International Forum (iF) Design on myöntänyt Canonin imageFORMULA P-150 -skannerille iF product design award 2010 -tunnustuksen edistyksellisestä ja onnistuneesta muotoilusta. Ehdolla oli miltei 2 500 tuotetta, joiden joukosta voittajaksi nousi Canon imageFORMULA P-150. Tavoiteltu ja kansainvälisesti arvostettu iF-laatumerkintä on voimassa tuotteen koko elinkaaren ajan. Kaikki eri kategorioissa muotoilupalkinnon voittaneet tuotteet ovat nähtävissä iF Designin verkkonäyttelyssä.

Marraskuussa 2009 markkinoille tullut Canon P-150 on ensimmäinen Canonin dokumenttiskanneri, jonka iF-raati on palkinnut. Se on täysin uudenlainen ja pienin ja nopein luokassaan. Tyylikäs, silkinmusta ulkoasu, helppokäyttöiset toiminnot ja erinomainen suorituskyky kertovat Canonin osaamisesta niin teknologisten innovaatioiden kuin muotoilunkin alalla.

Vuonna 1953 ensimmäisen kerran myönnetty iF Design -palkinto on alusta lähtien ollut suuresti arvostettu. Palkintoraati on 56 vuoden aikana arvioinut yli 108 000 tuotetta maailmanlaajuisesti. Palkinnonsaajien valintakriteerejä ovat muun muassa muotoilun ja työn laatu, materiaalivalinnat, innovatiivisuus ja ympäristönäkökohtien huomioiminen.

Lisätietoja:

Canon Oy, Viestintä, Teija Tamminen-Saremaa, puhelin 010 544 4609, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi

Canon imageFORMULA P-150
www.ifdesign.de