Canon Oy on Hanselin sopimustoimittaja kaikissa kolmessa tulostamiseen liittyvässä kategoriassa. Tuorein sopimus koskee henkilökohtaisia ja pienryhmätulostimia [21.12.2010]

Valtion yhteishankintayksikkö Hansel on solminut Canon Oy:n kanssa puitesopimuksen henkilökohtaisten tulostinten toimittamisesta. Sopimus on jo kolmas yritysten välinen puitesopimus. Sopimuksen myötä Canon vahvistaa edelleen asemaansa johtavana tulostuskumppanina.

Tuorein puitesopimus koskee valtionhallinnon tietokoneiden ja oheislaitteiden osa-aluetta 3, joka kattaa henkilökohtaiset ja pienryhmätulostimet sekä niihin liittyvät tarvikkeet ja palvelut (sopimus 3).

Kaikki kolme tulostuksen osa-aluetta vain Canonilla

Hansel on aiemmin puitesopimuskilpailutusten kautta valinnut Canon Oy:n valtionhallinnon tulostinten ja monitoimilaitteiden sekä niihin liittyvien huolto- ja ylläpitopalvelujen toimittajaksi (sopimus 1). Hansel on valinnut Canon Oy:n myös valtionhallinnon tulostusympäristöjen kokonaispalvelun toimittajaksi (sopimus 2). Canon Oy on ainoa Hanselin puitesopimustoimittaja, jolla on sopimukset kaikilla kolmella tulostukseen liittyvällä osa-alueella.

Hansel-asiakkaita palvelee Canonin Business Center -ketju, jolla on 33 toimipistettä ympäri Suomen. Ketjulla on sertifioidut prosessit, joten se tarjoaa vakioituja tuote- ja palvelukokonaisuuksia kautta maan.

Myös Lindell ja Businessforum Canon-jälleenmyyjinä

Canonin omien toimipisteiden ja täyden palvelun jälleenmyyjien muodostaman Canon Business Center -ketjun lisäksi Hansel-sopimuksen valtuutettuina jälleenmyyjinä sopimusten 3 ja 1 osalta toimivat myös Oy Lindell Ab ja Businessforum Oy.

Ympäristötekijät isossa roolissa

Ympäristötekijät ovat tärkeällä sijalla, kun Hansel valitsee sopimuskumppaninsa. Canon ottaa ympäristönäkökohdat huomioon liiketoimintansa koko ketjun osalta, tuote-kehityksestä ja tuotannosta tuotteiden toimittamiseen, käyttöön ja loppusijoitukseen. Koko Canon Business Center -ketjun liiketoiminta on ISO 14001 -sertifioinnin piirissä. Energiatehokkuudeltaan Canon-tuotteet täyttävät Energy Star -kriteerit.

Lisätietoja:
Canon Oy: Markku Suopanki, etunimi.sukunimi@canon.fi
Lindell Oy: Lauri Hietanen, etunimi.sukunimi@lindell.fi
Businessforum Oy: Patrick Lindström, etunimi.sukunimi@businessforum.fi

Etkö löydä etsimääsi? Hae tiedotearkistosta.

Tietoja
Lehdistömateriaali