Canon Oy:n Seinäjoen aluetoimiston toiminta uudelle yritykselle

Canon Oy:n Seinäjoen aluetoimiston liiketoiminta siirtyy 1. lokakuuta 2003 Oy Canorama Ab:lle, joka on toiminut Canonin valtuutettuna tieto- ja toimistotekniikan täyden palvelun jälleenmyyjänä jo kymmenen vuotta.

Yhtiön omistaja ja toimitusjohtaja on Mikko Korvela. Canonin aluetoimiston henkilökunta siirtyy ns. vanhoina työntekijöinä Canoraman palvelukseen.

Valtakunnalliseen Canon Business Solutions -ketjuun kuuluvalla Canoramalla on toimipisteet myös Kokkolassa, Kuusamossa, Pietarsaaressa ja Ylivieskassa. Yrityksen liikevaihto vuonna 2002 oli 3,5 miljoonaa euroa ja henkilöstön määrä 16.

Canoraman palvelut kattavat organisaatioiden tieto- ja toimistotekniikkahankkeiden koko elinkaaren - ympäristön kartoituksesta, konsultoinnista ja suunnittelusta aina järjestelmien ja verkkojen jatkuvaan ylläpitoon ja laitteiden asianmukaiseen kierrätykseen. Tuotevalikoima koostuu sekä tulostukseen, kopiointiin ja asiakirjahallintaan liittyvistä Canon-ratkaisuista että yhteistyökumppanien tuotekokonaisuuksista.

Canorama on vakavarainen yritys, joka panostaa voimakkaasti yhteistyöhön asiakkaidensa kanssa - nyt myös Seinäjoen talousalueella. Yritys toimii vanhassa tutussa osoitteessa Megakeskuksessa, Keskuskatu 3:ssa.

Canon Oy, johtaja Pertti Karimo, puhelin 010 544 4360
Oy Canorama Ab, toimitusjohtaja Mikko Korvela, puhelin (06) 823 1320