Canon Eurooppa tiivistää kumppanuuttaan McLaren Formula 1 -tiimin kanssa

Canon Eurooppa ja McLaren ilmoittivat 3. toukokuuta 2002 Lontoossa nykyisen yhteistyönsä jatkuvan myös tulevina vuosina.

Viime kuussa San Marinon kilpailussa Italiassa tiimillä oli käytössään uusi viestintäkeskus, johon Canon oli toimittanut tarvittavat ratkaisut. Digitaalikamerat, kopiokoneet, tulostimet ja faksit ovat keskeisessä asemassa McLaren Mercedes - tiimin viestintätoiminnoissa. Niitä käytetään ikuistamaan kilpa-ajojen salamannopeita huippuhetkiä, viestimään maailman lehdistölle ja urheiluanalyytikoille radan viimeisimmät tapahtumat ja tilanteet sekä luonnollisesti kilpailunjälkeisissä ajajien ja huoltoteknikoiden analyysi- ja briiffauskokouksissa.

"Jo kaksi vuotta kestänyt kumppanuutemme McLaren Mercedes -tiimin kanssa on ollut antoisa ja tulee varmasti jatkumaan sellaisena", sanoo Hajime Tsuruoka, Euroopan Canonin pääjohtaja. "Canonin toiminnan kivijalkana ovat tutkimus ja tuotekehitys. Yhteistyömme McLaren Mercedeksen kanssa avaa erinomaisen areenan niin tämänpäivän kuin tulevaisuudenkin informaatioteknologian ratkaisuillemme."

Formula 1 edustaa huipputeknologiaa, dynaamisuutta ja kansainvälisyyttä - kaikki ominaisuuksia, jotka liittyvät myös Canoniin.

Lisätiedot:
Toimitusjohtaja Jukka Rinne, Canon Oy, puh. 010 544 4343, sähköposti jukka.rinne@canon.fi

Canon Euroopassa
Euroopassa Canon toimii kaksilla selkeästi eri markkinoilla: Canon Business Solutions toimittaa yrityksille ja yhteisöille it-infrastruktuuriin liittyviä ratkaisuja, Canon Consumer Imaging keskittyy kuluttajatuotteiden myyntiin. Canonin tuotevalikoimaan kuuluvat myös tv-kameroiden objektiivit sekä puolijohdetuotannon ja lääketieteelliset laitteet.