Viitasaaren Konttorikoneen Ilpo Puraselle Canonin Kyosei-palkinto

Ilpo Puranen Viitasaaren Konttorikone Oy:stä on saanut Kyosei-palkinnon tunnustuksena pitkästä ja ansiokkaasta yhteistyöstä Canonin kanssa. Palkinto jaetaan viiden vuoden välein.

Ilpo Puranen on luotsannut toimitusjohtajana Viitasaaren Konttorikonetta sen perustamisesta lähtien, jo yli 20 vuotta. Sekä yritysjohtajana että myynnin ja asiakaspalvelun ammattilaisena hän on osoittanut Canonin mukaan esimerkillistä Kyosei-henkeä.

Kyosei on perusfilosofia, jolle Canon yrityksenä pohjaa toimintansa. Se merkitsee elämistä ja työskentelemistä yhdessä yhteisen hyvinvoinnin edistämiseksi, ja siihen liittyy oleellisesti aktiivinen pyrkimys harmoniaan ihmisten ja tuotteiden välillä sekä vastuu ympäristöstä ja paikallisista yhteisöistä.

Viitasaaren Konttorikone Oy:n liikevaihto vuonna 2002 oli 1,1 miljoonaa euroa ja henkilöstömäärä viisi. Yritys kuuluu Canon Business Solutions -ketjuun, joka tarjoaa paikallisen tieto- ja toimistotekniikkakumppanin maanlaajuisesti. Ketjun it-palveluvalikoima ulottuu konsultoinnista ja käyttöönotosta aina huoltoon ja jatkuvaan ylläpitoon. Tuotevalikoima koostuu sekä Canonin että it-alan muiden johtavien valmistajien tuotteista. Yhteistyökumppaneita Canonin kokonaispalvelumallissa ovat mm. Microsoft, Hewlett Packard, IBM, Cisco Systems ja Adobe.

Lisätietoja: Viitasaaren Konttorikone Oy, toimitusjohtaja Ilpo Puranen, puhelin (014) 570 333, sähköposti ilpo.puranen@viitasaarenkonttorikone.fi

tai Canon Oy, johtaja Pertti Karimo, puhelin 010 544 4360, sähköposti pertti.karimo@canon.fi