no consumer

IT-ratkaisut 03 Helsingin Messukeskuksessa 8. - 9. lokakuuta Canon vannoo hyvän palvelun nimeen

Teknologian kehityksen luomien mahdollisuuksien tehokas hyödyntäminen on elinehto tämän päivän liiketoiminnassa. It-toimittajan haasteena on teknologian integroiminen asiakasyritysten liiketoimintaprosesseihin ja siten aidon lisäarvon tuottaminen asiakkaan liiketoimintaan. Miten Canon tähän haasteeseen vastaa, käy ilmi IT-ratkaisut 03 -tapahtumassa Helsingin Messukeskuksessa 8. - 9. lokakuuta sekä Canonin osastolla että seminaaripuheenvuoroissa.

Canonin vahvuutena ovat globaali teknologiaosaaminen sekä vahva paikallinen palveluorganisaatio. Viitenä viime vuonna yhtiö on sijoittunut USA:n patenttilistalla kolmen kärkeen, ja kymmenen viime vuoden aikana yhtiö on rekisteröinyt nimiinsä yli 15 000 patenttia ja on listan tilastokakkonen. Canonin omat ydinteknologiat liittyvät tulostamiseen ja dokumentinhallintaan, jotka digitalisoitumisen ja verkottumisen myötä ovat tulleet osaksi yritysten it-infrastruktuuria. It-infrastruktuurin alueella Canon on partneroitunut alan johtavien yritysten (HP, Cisco, IBM, Microsoft) kanssa.

Yksi konkaktipinta, nopea ja asiantunteva palvelu
Canonin paikalliseksi vahvuudeksi johtaja Kari Eilamo mainitsee pitkäaikaisten asiakassuhteiden tuoman ymmärryksen asiakkaiden liiketoiminnasta, maankattavan palveluverkoston ja luonnollisesti vahvan palvelukulttuurin. "Kykymme tuottaa korkealuokkaisia palveluja kautta maan on ulkopuolisten tutkimuslaitosten tekemissä tutkimuksissa rankattu korkealle. Vahvuuksiamme ovat nimenomaan pk-yritysten it- ja toimistoteknologioiden hallinta. Teknologiamielessä voimme tarjota asiakkaillemme yhden kontaktipinnan koko it- ja toimistoteknologian suunnitteluun, hankintaan ja ylläpitoon. Kokonaisuuden hoitamisen kannalta olennainen tekijä yhteistyössä asiakkaittemme kanssa on Canonin perinteisesti nopea ja asiantunteva palvelu. Tämän palvelukulttuurin olemme tuoneet it-alalle, jossa asiakkaiden tyytyväisyys toimittajiin on yleisesti varsin matala", sanoo Canon Oy:n markkinoinnista ja viestinnästä vastaava Kari Eilamo.

Canon on koonnut erityisesti pk-yrityksille tarjottavat it-ratkaisunsa Intelligence-konseptin alle. Intelligence-konsepti on järjestelmällinen ja hyvin dokumentoitu toimintamalli, jossa teknologiaratkaisut sovitetaan asiakkaan liiketoimintaprosesseihin ja -tarpeisiin. IT-ratkaisut 03 -tapahtumassa ovat esillä kokonaisratkaisut tulostuskustannusten ja tulostusympäristön sekä dokumenttien ja it-ympäristön hallintaan. Intelligence-konseptin ytimenä on nelivaiheinen toimintamalli, joka ulottuu konsultoinnista ja kartoituksesta järjestelmien käytettävyyden varmistavaan jatkuvaan ylläpitoon ja kehitykseen.

Canon Oy, Viestintä, Ulla Koivisto, puhelin 010 544 4539,
sähköposti ulla.koivisto@canon.fi