Canon FanFoto -online kuvagalleria Mestarien Liigan faneille

Canon ja UEFA ovat avanneet yhteistyössä online-kuvagallerian kuvauksen harrastajille ja jalkapallofaneille Mestarien Liigan virallisella Internet-sivustolla.

Kuvagalleria on osa Canon Euroopan roolia eurooppalaisen jalkapallon tukijana. Yhtiön helmikuussa 2004 solmima kolmivuotinen yhteistyösopimus UEFA:n Mestarien Liigan kanssa jatkuu kauden 2005/2006 loppuun.

FanFoto-gallerian sivustolla fanit voivat jakaa Kuningas Jalkapalloon liittyviä kuviaan keskenään. Sen kautta voi myös kätevästi lähettää sähköisiä postikortteja, e-kortteja, jotka kisaavat suosituimmuudesta. Kilpailuaika on 13. syyskuuta – 19. joulukuuta 2004.

Kolmen-neljän viikon välein joukosta valitaan kymmenen voittajaa, eli ne joiden kuvat ovat osoittautuneet suosituimmiksi e-korteiksi. Palkintoina on Canon-tuotteita ja virallisia liigatuotteita. Kahdeksan suosituinta saa näkyvyyttä myös gallerian etusivulla, ja voittaja palkitaan vielä 2 hengen luksusmatkalla liigan pudotuspeliin vuonna 2005.

FanFoto-gallerian osoite on http://www.uefa.com/Fanzone/index.html

Uusi FanFoto-galleria perustuu viime kesänä järjestettyjen jalkapallon EM-kisojen yhteydessä lanseerattuun konseptiin. Kisojen aikana sivuston kokonaisklikkausmäärä oli 636 981, e-kortteja lähetettiin lähes 285 000 ja kuvia ladattiin sivustolle liki 3000.

Lisätietoja: Canon Oy, Viestintä, Ulla Koivisto, puhelin 010 544 4539, sähköposti ulla.koivisto@canon.fi