Canonin värituotantolaitteelle European Digital Press Award -palkinto [21.5.2010]

Tuotantoympäristöön suunnitellulle Canon imageRUNNER ADVANCE C9060 PRO -laitteelle on myönnetty arvostettu European Digital Press Award (EDP) -palkinto. Tunnustus tuli Best High End Multi-Functional Printer (Paras ammattimonitoimilaite) -sarjassa ja se julkistettiin IPEX 2010 -messuilla Birminghamissa.

Palkittu Canon imageRUNNER ADVANCE C9060 PRO on suunnattu lyhyiden ja keskipitkien painosarjojen tuotantoon. EDP:n raati painotti valinnassa laitteen innovatiivisuutta ja teknisiä ominaisuuksia: laite tuottaa 60 painopintaa minuutissa, (3600 pintaa tunnissa), omaa korkean materiaalikapasiteetin, monipuoliset ammattitason on-line-viimeistelyominaisuudet ja se integroituu vaivattomasti erilaisiin tuotannon työnkulkuihin. "Laite tuottaa korkealaatuisesti ja nopeasti sekä värillisiä että mustavalkoisia painotöitä – käyttäjä voi näin toteuttaa samalla laitteella sekä mustavalkoisia ja värillisiä painotuotteita tuottavuuden kärsimättä."

"Meitä ilahduttaa, että suosittu lyhyiden ja keskipitkien painosarjojen tuotantolaite imageRUNNER ADVANCE C9060 PRO sai tämän tunnustuksen", sanoo tuotemarkkinointipäällikkö Jouni Lakka Canonilta. "Laitteen innovatiivinen tekniikka tarjoaa skaalautuvan ratkaisun, joka kasvaa yhdessä asiakasyrityksemme kanssa ja auttaa kehittämään uusia liiketoimintamahdollisuuksia digitaalisen painamisen alueelta."

European Digital Press (EDP) -yhdistyksen perusti vuonna 2006 seitsemän Euroopan johtavaa digitaaliseen painamiseen keskittyvää ammattilehteä. Niiden yhteenlaskettu lukijamäärä on yli miljoona. EDP Award -palkinnot jakaa toimikunta, johon kuuluu toimittajia, insinöörejä, riippumattomia graafisen alan konsultteja ja muita alan ammattilaisia.

Lisätietoja: Canon Oy, Markkinointi, Jouni Lakka, puhelin 010 544 4486, sähköposti: etunimi.sukunimi@canon.fi

Etkö löydä etsimääsi? Hae tiedotearkistosta.

Tietoja
Lehdistömateriaali