Canonin MPS-palvelulle hieno kevättodistus - ISO 20000 -sertifikaatti [19.5.2014]

Canon Oy:lle on myönnetty ISO 20000 -sertifikaatti tulostuspalveluiden laadukkaasta johtamisesta. Sertifikaatin ojensivat Canon Oy:n edustajille toimitusjohtaja Tomi Kasurinen ja pääarvioija Jyrki Lahnalahti Inspecta Sertifiointi Oy:stä 16. toukokuuta 2014.

ISO 20000

Viralliselta nimeltään ISO 20000/IEC 20000-1:2011-sertifikaatti kattaa Canon Oy:n Fortum Oyj:lle toimittamat Managed Print Services (MPS)-palvelut Helsingistä ja Espoosta käsin.

ITIL-käytäntöjen mukaista toimintaa

Kyseessä on palvelujen johtamisen standardi, ensimmäinen laatuaan maailmassa. Standardin tavoitteena on edistää kustannustehokkaiden ja laadukkaiden IT-palveluiden tuottamista yhtenäisten ja tehokkaiden prosessien avulla. Standardi pohjautuu IT Infrastructure Library (ITIL) -käytäntöihin.

Canonin saama sertifikaatti on Suomessa vasta kymmenes. Canon on toimialansa ainoa palveluyritys, jolle se on myönnetty.

”Näitä ei ihan joka päivä jaeta, tämä on juhlapäivä myös meille, totesi Inspecta Sertifiointi Oy:n toimitusjohtaja Tomi Kasurinen luovutustilaisuudessa. ”Sertifikaatti ei ole arvo sinänsä, vaan se, mitä se edustaa: ihmisten ja prosessien hyvää johtamista.”

Katso video: Miten ja miksi sertifikaatti?

Katso, miten Canon Oy:lle myönnettyä sertifikaattia arvioivat Inspectan Jyrki Lahnalahti sekä projektia palvelumarkkinoinnissa vetänyt Asko Stolt ja kehitysjohtaja Jaakko Muilu Canonilta.

Lisätietoja:
Canon Oy, Palvelumarkkinointi, Asko Stolt (asko.stolt@canon.fi)

Katso video!

spacer
					image
Lehdistötiedotteet
Yritystiedotteet
Yritysratkaisutiedotteet
Kuluttajatuotetiedotteet
Lääketiedetiedotteet
Canon Inc:n tiedotteita
Tietoja
Lehdistömateriaali
Tapahtumat muualla Euroopassa
Kuvapankki
RSS-syötteet
Kuluttajatuotetiedotteet
Yritysratkaisutiedotteet
Yritystiedotteet
Lääketiedetiedotteet