Canon vahvistaa asemaansa Varsinais-Suomessa ja läntisellä Uudellamaalla

Canon Oy ostaa Benecan Oy:n tulostin- ja monitoimilaitteiden myyntiin ja ylläpitoon liittyvän liiketoiminnan vahvistaakseen asemaansa tulostuksen ja dokumentinhallinnan ratkaisujen paikallisena toimijana Varsinais-Suomessa ja läntisellä Uudellamaalla.

Simo Pöllänen

Benecan Oy:n toimitusjohtaja Simo Pöllänen siirtyy 1.2. alkaen Canon Business Center Turun aluejohtajaksi. Pöllänen työskenteli 90-luvulla lähes 10 vuotta Canon Oy:n palveluksessa, minkä jälkeen hän siirtyi Canon Business Center -yrittäjäksi.

Benecan Oy:n kaikki 16 työntekijää siirtyvät vanhoina työntekijöinä Canon Oy:n palvelukseen. Benecan Oy:n toimipisteet Forssassa, Salossa ja Lohjalla säilyvät nykyisissä tiloissa. Canon Business Center Turku työllistää 1.2. alkaen yhteensä 31 työntekijää.

”Järjestely mahdollistaa erittäin osaavan ja monipuolisen Canon-ammattilaisten ryhmän luomisen Varsinais-Suomen ja läntisen Uudenmaan alueelle”, toteaa Pöllänen.

Canon Oy:n toimitusjohtaja Harry Nyström kertoo: ” Haluamme lisätä merkittävästi myyntivoimaa ja samalla rakentaa entistä asiakaskeskeisemmän Canon-yksikön Varsinais-Suomeen. Haluamme ymmärtää asiakkaidemme liiketoimintahaasteita paremmin, vastata niihin nopeasti ja asiakkaille tehokkuutta ja kustannussäästöjä tuoden.”

Lisätietoja:

Simo Pöllänen, etunimi.sukunimi@benecan.fi, puh 0440 439 669