Canon kiittää jälleenmyyntiketjunsa parhaita menestyjiä

Canon Oy palkitsi Canon Business Center -jälleenmyyntiketjun kauden 2015–2016 parhaiten menestyneet jälleenmyyjät. Vuoden myyjäksi nimettiin Tapani Skyttä Printcom Oy:stä ja vuoden tulokkaaksi nousi Canorama Oy:n Petri Lääperi. Vuoden Canon Business Center -jälleenmyyntiyrityksenä palkittiin jälleen Mavecom Palvelut Oy.

Vuoden jälleenmyyntiyritys: Mavecom Palvelut Oy

”Haluan kiittää kaikkia jälleenmyyjiämme erinomaisesta myyntityöstä tälläkin kaudella. Vaikka meillä on markkinoiden parhaat tulostuksen- ja informaationhallinnan ratkaisut, eivät ne myy itse itseään. Asiakaslähtöisen ja vuorovaikutteisen myyntityön merkitys korostuu vuosi vuodelta ja kauden ansioituneimmat myyjät ovat näyttäneet tämän esimerkillisesti toteen”, kiittää Canon Oy:n toimitusjohtaja Harry Nyström.

Vuoden myyjä: Tapani Skyttä, Printcom Oy
Tapani tunnetaan vahvana ammattilaisena, jolla on asiakaslähtöinen tapa toimia sekä esimerkilliset tiimityöskentelytaidot. ”Tapsan tapa paneutua asiakkaidensa haasteiden ratkaisemiseen osoittaa syvää intohimoa konsultoivaa myyntityötä kohtaan. Hän on määrätietoisesti laajentanut osaamistaan ja tuottaa asiakkailleen lisäarvoa mm. dokumenttisidonnaisten prosessien kehittämisessä”, kiittelee johtaja Jari-Pekka Vuori Canonilta.

Vuoden tulokas: Petri Lääperi, Canorama Oy
Hyvän myynnillisen pelisilmän omaava Petri on nopeasti omaksunut sen, miten asiakkaan haasteet ratkaistaan vaativissakin toimintaympäristöissä. ”Petri kuuntelee asiakkaan muutostarvetta, luo kokonaiskuvan tämän tilanteesta ja hakee asiakkaalleen parhaan mahdollisen ratkaisun. Petri osaa tukea asiakkaitaan muutostilanteissa ja varmistaa, että he saavat investoinneistaan kattavaa hyötyä,” perustelee johtaja Jari-Pekka Vuori Canonilta.

Vuoden jälleenmyyntiyritys: Mavecom Palvelut Oy
Mavecom Palvelut Oy on osoittanut tälläkin toimintakaudella vahvaa, ammattitaitoista myyntiotetta kaikkien edustamiensa Canon-tuoteryhmien osalta ja kasvattanut yritysratkaisujen liiketoimintaa. ”Mavecomilla ymmärretään digitaalisen murroksen vaikutukset asiakkaiden toimintaympäristön kannalta, mikä on tänä päivänä erittäin tärkeä voimavara. Koko tiimi palveluista myyntiin toimii asiakaslähtöisesti ja kehittää jatkuvasti osaamistaan”, toteaa Jari-Pekka Vuori Canonilta tyytyväisenä.

Lisätietoja antaa:
Jari-Pekka Vuori