no consumer

Canon Business Center -ketju laajeni Riihimäelle

Canon Business Center (CBC) -ketjuun kuuluva Canorama Oy on laajentanut toiminta-aluettaan ja kehittänyt palveluvalikoimaansa Hämeessä hankkimalla it. Hämeenlinnan tulostus- ja ict-liiketoiminnan. Myös it. Hämeenlinnan liikemerkki siirtyi kaupassa Canoramalle. Hankittujen palveluliiketoimintojen työntekijät siirtyivät vanhoina työntekijöinä Canoraman palvelukseen. Aluemyyntijohtajana Riihimäellä toimii Juha Määttä.

Canoramalla on hankinnan jälkeen 12 CBC-ketjuun kuuluvaa toimipaikkaa ympäri Suomen.

Canon odottaa kasvua

- Canorama tuo vahvan osaamisensa sekä ammattitaitonsa nyt myös Hämeenlinnan, Hyvinkään ja Riihimäen alueille. Muutos luo hyvät edellytykset alueen Canon-liiketoiminnan kasvulle ja toiminnan kehittämiselle. Uskon, että Canon kasvattaa markkinaosuuttaan kaikissa tuoteryhmissä mainituilla alueilla, sillä Canorama on sitoutunut panostamaan Canonin toimisto- että ammattitulostusratkaisuihin uudella liiketoiminta-alueellaan.

- it. Hämeenlinnan perustaja, yrittäjä Reima Väyrynen teki pitkän uran Canon-liiketoiminnan parissa ensin canonilaisena ja sen jälkeen itsenäisenä Canon Business Center -yrittäjänä. Koko yhtiömme kiittää Reimaa lämpimästi ja toivottaa hänelle myötätuulta myös jatkossa, sanoo johtaja Jari-Pekka Vuori Canon Oy:n jälleenmyyntiyksiköstä.

Lisätietoja:

Canon Oy, Jari-Pekka Vuori, (etunimi.sukunimi@canon.fi), @CVuori

Canorama Oy: Martin Brandt, (etunimi.sukunimi@canorama.fi)

Paikallista palvelua maanlaajuisesti

Canonin omien aluetoimistojen ja täyden palvelun jälleenmyyjien muodostama Canon Business Center -ketju tarjoaa paikallista palvelua maanlaajuisesti. Ketjun voimatekijöinä ovat paikallisuuden ja valtakunnallisuuden lisäksi laaja asiantuntijaverkko, tasaisen korkealaatuinen palvelu ja vakioidut, mutta yksilöllisesti mietityt tuote- ja palvelukokonaisuudet.

Yritystiedotteet
Yritysratkaisutiedotteet