Canon Business Center -ketju laajeni Järvenpäähän ja Kauhajoelle

Canonin täyden palvelun jälleenmyyntiketju on vahvistunut Uudellamaalla. Järvenpään, Keravan ja Tuusulan alueen asiakkaita palvelee Canonin suoramyynnin lisäksi nyt paikallinen Canon Business Center (CBC). CBC Järvenpää on elokuun alusta lähtien palvellut alueen yritysasiakkaita tarjoamalla Canonin tulostuksen- ja dokumentinhallinnan ratkaisuja ja palveluita. Canon Business Center Järvenpää on yksi Canorama Oy:n CBC-jälleenmyyjätoimipaikoista ja sen palveluksessa on 17 henkilöä. Aluepäällikkönä Järvenpäässä toimii Mikko Huttunen.

Myös Kauhajoen alueella palvelee nyt Canon Business Center

Canon Business Center -ketju on laajentunut myös Pohjanmaalla. Canorama Oy:n Canon Business Center Kauhajoki aloitti toimintansa vuoden 2014 alussa. Kauhajoen toimipaikkaa johtaa aluepäällikkö Markku Ylitalo.

Canon Oy:n jälleenmyynnistä vastaava johtaja Jari-Pekka Vuori on tyytyväinen ketjun laajenemiseen. ”Canon Business Center -ketju kattaa nyt maan entistä tiiviimmin. Jo 20 vuotta toiminut Canorama Oy on vahva, ammattitaitoinen ja menestyvä kumppanimme. Yhdessä heidän kanssaan voimme tarjota asiakkaillemme auktorisoitua ja sertifioitua palvelua entistä kattavammin. Me Canonilla luotamme Canoraman kykyyn palvella Järvenpään, Tuusulan ja Keravan sekä Kauhajoen yrityksiä ja yhteisöjä korkealla profiililla. Asiakkaat puolestaan voivat olla erittäin tyytyväisiä saadessaan laadukasta ja monipuolista palvelua ja laajan tarjooman Canon-tuoteratkaisuja suoraan omalta paikkakunnaltaan.”

Canorama Oy:n toimitusjohtaja Martin Brandt on iloinen siitä, että Canoramalta löytyvät Canon-ratkaisut nyt myös Järvenpäässä ja Kauhajoella. "Meillä on molemmilla paikkakunnilla paljon pitkäaikaisia asiakkaita. Heille, samoin kuin uusille asiakkaille, Canonin tulostuksen- ja dokumentinhallinnan ratkaisut tarjoavat paljon laadukkaita ja innovatiivisia vaihtoehtoja. Tämä on mainio jatko hyvälle Canon-yhteistyöllemme", Brandt sanoo.

Canorama perustaa toimintansa paikalliseen hyvään palveluun ja korkeaan asiantuntijaosaamiseen. Yritys toimii valtakunnallisesti 11 toimipisteessä.

Paikallista palvelua maanlaajuisesti

Canonin omien aluetoimistojen ja täyden palvelun jälleenmyyjien muodostama Canon Business Center -ketju tarjoaa paikallista palvelua maanlaajuisesti. Sertifioituja toimipisteitä on kaikkiaan jo 36. Ketjun voimatekijöinä ovat paikallisuuden ja valtakunnallisuuden lisäksi laaja asiantuntijaverkko, tasaisen korkealaatuinen palvelu ja vakioidut, mutta yksilöllisesti mietityt tuote- ja palvelukokonaisuudet.

Lisätietoa:
Canon Oy : Channel Director Jari-Pekka Vuori, etunimi.sukunimi@canon.fi