Benecan Oy vahvistamaan Canonin läsnäoloa Turun talousalueella [18.5.2009]

Canonin oma aluetoimisto Canon Business Center Turku saa rinnalleen yrittäjävetoisen jälleenmyyntipisteen Canon Business Center Aurajoki, Benecan Oy:n. Yrittäjänä ja toimitusjohtajana toimii Simo Pöllänen, jolla on takanaan monivuotinen kokemus tulostuksen- ja dokumentinhallintaan liittyvistä Canon-tuotteista ja -palveluista sekä maahantuojan että jälleenmyyjän näkökulmasta.

Jälleenmyyntipisteen avaaminen Turkuun on toimitusjohtaja Simo Pölläsen mukaan luonnollinen jatke liiketoiminnan laajentamiselle Valtatie 1:n varrella. "Benecan on toiminut Lohjalla jo vuodesta 2002 ja Salossa vuodesta 2007. Lohja-Salo-Turku-akseli tuo uusia mahdollisuuksia liiketoiminnan kasvulle", Pöllänen uskoo.

Canon Business Center Aurajoki, Benecan Oy, aloittaa virallisesti 1. kesäkuuta Turun keskustassa, osoitteessa Puutarhakatu 12. Turun toimipiste työllistää alkuvaiheessa kolme henkilöä. Uuden järjestelyn myötä Canon-tarjoama Turun talousalueen asiakkaille monipuolistuu ja paranee entisestään. Liiketila sijaitsee lähellä asiakkaita ja palvelee yritysasiakkaita arkisin. Saatavilla ovat Canonin toimistotulostamisen ja dokumentinhallinnan ratkaisut, järeämmistä monitoimilaitteista henkilökohtaisiin tulostimiin. Yritys hakee kasvua myös mm. LifeSizen
videoneuvottelujärjestelmistä sekä AV-ratkaisuista.

Benecan Oy on vakavarainen yritys, jonka toiminta perustuu korkeaan ammattitaitoon ja paikalliseen hyvään palveluun, lähellä asiakasta. Canon Business Center -ketjun kattavissa asiakastyytyväisyystutkimuksissa Benecan on saavuttanut kirkkaan ykkössijan kahtena viime vuotena. Yrityksen liikevaihto vuonna 2008 oli 2,75 miljoonaa euroa. Turun-laajennuksen myötä yrityksen henkilöstömäärä nousee 15:een.

Benecan oli ensimmäisten Canon Business Center -jälleenmyyjien joukossa, jotka saivat liiketoiminnalleen ISO 14001 -standardin vaatimukset täyttävän ympäristösertifikaatin. "Sertifiointi on erinomainen tapa huolehtia koko toimintaketjun ympäristöystävällisyydestä. Näin takaamme, että asiakkaat pystyvät nauttimaan vastuullisesti tuotetuista palveluista", toimitusjohtaja Pöllänen sanoo.
__

Canon Business Center -ketju tarjoaa paikallista palvelua maanlaajuisesti. Ketjun muodostavat 8 Canonin omaa aluetoimistoa ja 12 itsenäistä täyden palvelun jälleenmyyjää. Ketjulla on toimipisteitä 34 paikkakunnalla ja myynnin ja tekniikan ammattilaisia yli 450.
__

Lisätietoja: