Canon vahvistuu Océ-teknologialla ja osaamisella

Canon on hankkinut omistukseensa maailmanlaajuisen tulostusalan yrityksen Océn. Suomen Océ-yhtiö, Océ-Finland Oy, fuusioitui osaksi Canon Oy:tä 1. kesäkuuta 2013. Océ-Finland Oy:n toiminta yrityksenä päättyi kesäkuun alussa, mutta Océ säilyy tuotemerkkinä Canonin valikoimissa. Océ-Finland Oy:n henkilökunta siirtyi fuusiossa Canon Oy:n palvelukseen vanhoina työntekijöinä. Canon Oy:n toimitusjohtajana jatkaa Harry Nyström.

”Haluamme kasvaa kannattavasti, ja fuusion myötä meillä on siihen entistä paremmat mahdollisuudet”, toimitusjohtaja Harry Nyström kertoo. ”Tavoitteenamme on rakentaa entistä asiakaskeskeisempi yhtiö ja tulla johtavaksi tulostuskumppaniksi Suomessa ja Baltiassa. Asiantuntemuksemme ja tarjoomamme on nyt alan kattavin. Se ulottuu kuluttajille suunnatuista tulostimista aina graafisen teollisuuden tarpeisiin. Canonin valikoimiin tulevat suurkuvatulostimet sekä rulla- ja arkkitulostusjärjestelmät täydentävät erinomaisesti tuote-, sovellus- ja palveluperhettämme.”

Lisätietoja:
Canon Oy, viestintäpäällikkö Teija Tamminen-Saremaa (teija.tamminen-saremaa@canon.fi)

Yritystiedotteet
Yritysratkaisutiedotteet