Itä-Suomen Toimistoratkaisut Oy:n Pohjois-Karjalan liiketoiminta siirtynyt Marski Data Oy:lle [16.3.2011]

Canon on myynyt tytäryhtiönsä, Itä-Suomen Toimistoratkaisut Oy:n, Pohjois-Karjalan liiketoiminnan Marski Data Oy:lle 1. maaliskuuta 2011 solmitulla sopimuksella.

Jatkossa Marski Data palvelee Pohjois-Karjalan yrityksiä Canonin tulostuksen- ja dokumentinhallinnan ratkaisuilla, joihin kuuluvat muun muassa monitoimilaitteet, suurkuvatulostimet, ohjelmistotuotteet sekä graafisen alan ratkaisut. Marski Data toimittaa myös Canon-ratkaisuihin tarvittavan suunnittelun ja ylläpidon. Canon-ratkaisuja tukevat muut Marski Datan tarjoamat yritysten liiketoiminnan it-infraan liittyvät tuotteet ja palvelut.

Jälleenmyynnistä vastaava johtaja Peter Björkqvist Canon Oy:stä kommentoi Marski Datan kanssa solmittua sopimusta seuraavasti: ”Panostamme alueellisiin yrittäjiin, jotka keskittyvät Canon-liiketoimintaan ja hakevat kasvua. Luotamme Marski Datan vahvaan ammattitaitoon ja kykyyn palvella alueensa yrityksiä ja julkishallintoa.”

Lisätietoja:
Peter Björkqvist, Canon Oy, etunimi.sukunimi@canon.fi
Armi Salo-Oksa, Marski Data Oy, etunimi.sukunimi@marskidata.fi

Canon Business Center -ketju:
Canonin omista toimipisteistä ja täyden palvelun jälleenmyyjistä koostuva Canon Business Center -ketju tarjoaa yrityksille ja yhteisöille paikallista palvelua maanlaajuisesti. Ketjun voimatekijöitä ovat laaja asiantuntijaverkko, korkealaatuinen palvelu, vakioidut tuote- ja palvelukokonaisuudet sekä sertifioidut prosessit. Ketju toimii 32 paikkakunnalla.

Marski Data Oy:
Marski Data on perinteikäs yritys, joka on takanaan 27 toimintavuotta. Canon Business Center -ketjuun kuuluvalla yhtiöllä on ennestään toimipisteet Mikkelissä ja Savonlinnassa. Vuonna 2010 Marski Datan liikevaihto oli 5,3 miljoonaa euroa ja se työllisti 24 henkilöä. Henkilöstön kokonaismäärä nousee 33:een Pohjois-Karjalan liiketoiminnan myötä. Yrityksen toiminnasta ja kehittämisestä vastaa yrittäjä-toimitusjohtaja Armi Salo-Oksa.

Yritystiedotteet
Yritysratkaisutiedotteet