Buyers Lab palkitsi lukuisia Canon-tuotteita [17.1.2011]

Buyers Laboratory Inc. (BLI) on jakanut Winter 2011 Pick -palkinnot ja myöntänyt Canonille kymmenen Outstanding Achievement -palkintoa. Canon sai tunnustusta tuotteiden korkeasta laadusta, helppokäyttöisyydestä ja tuottavuudesta kautta koko laajan tuote- ja ratkaisuvalikoiman.

Canon-tuotteet ja -ratkaisut saavuttivat arvostetun BLI:n Winter Pick -palkinnon seuraavissa kategorioissa:

• Canon imageRUNNER ADVANCE 6075/6075i ja Canon imageRUNNER ADVANCE 6055/6055i mustavalkoisten monitoimilaitteiden (A3) kategoriassa, perusteena poikkeuksellinen luotettavuus BLI:n kestävyystesteissä.

• Canon i-SENSYS LBP6000 henkilökohtaisten tulostimien (A4) kategoriassa, perusteina nopeus, luotettavuus ja kustannustehokkuus.

• Canon i-SENSYS MF5880dn pienten työryhmien monitoimilaitteiden (A4) kategoriassa, perusteena tasapainoiset toiminnot, kuten automaattinen kaksipuolinen tulostus ja USB-skannaus, joiden ansiosta laite sopii erinomaisesti pienille työryhmille.

• Canon i-SENSYS MF9280Cdn pienyritysten monitoimilaitteiden (A4) kategoriassa, perusteena helppokäyttöisyys ja huipputason toiminnot, jotka erottavat sen kilpailijoistaan.

• Canon imagePROGRAF iPF6350 pienten työryhmien suurkuvatulostinten kategoriassa, perusteina kokonaissuorituskyky BLI:n laboratoriotestissä ja erityisesti erinomainen väri- ja mustavalkotulostuksen laatu.

• Canon imageFORMULA ScanFront 300/300P verkkoskannereiden kategoriassa, perusteina skannausnopeus, intuitiivinen ohjauspaneeli ja erinomaiset materiaalinkäsittelyominaisuudet.

uniFLOW V5 tulostuksenhallintaratkaisujen kategoriassa, perusteena modulaarisuus, jonka ansiosta asiakkaalle riittää useiden eri ohjelmistojen sijaan yksi yhtenäinen ratkaisu tulostuksenhallinnan tarpeisiin. BLI:n mukaan uniFLOW on ainutlaatuinen tulostuksenhallinta-alusta, joka erottuu muista BLI:n testaamista ratkaisuista monipuolisten skannaus- ja tulostustoimintojen ansiosta.

BLI:n Winter 2011 Pick -palkinnolla palkittiin myös viimeisen puolen vuoden aikana testatuista laitteista energiatehokkaimmat. Kahdelle Canon-tuotteelle myönnettiin palkinto energiatehokkuudesta:

• Canon imageRUNNER ADVANCE C5051 ja Canon i-SENSYS MF5880dn, perusteena kilpailijoihin verrattuna ylivoimainen energiatehokkuus BLI:n testeissä. Molemmilla laitteilla on ENERGY STAR -merkintä ja ne ovat EU:n RoHS-direktiivin mukaisia.

"Canonin saavuttamat Winter 2011 Pick of the Year -palkinnot ovat osoitus Canonin tuotevalikoiman vahvuudesta ja monipuolisuudesta," toteaa BLI:n edustaja David Sweetnam. "Canon on voittanut palkintoja useissa eri luokissa edullisista kotitoimistotulostimista ja monitoimilaitteista skannereihin, suurkuvatulostimiin ja kopiokoneisiin pohjautuviin monitoimilaitteisiin. Tänä vuonna olemme myös palkinneet uniFLOW V5:n alansa parhaana ratkaisuna sekä myöntäneet useille laitteille Outstanding Achievement -palkinnon energiatehokkuudesta. Nämä palkinnot on ansaittu kovan työn ja kahden kuukauden perusteellisten kestävyystestien tuloksena, joten asiakkaat voivat luottaa Canonin laitteiden laatuun, käytettävyyteen, luotettavuuteen ja kestävään kehitykseen."

Lisätietoja:
Canon Oy, Viestintä, Irma Majander, etunimi.sukunimi@canon.fi