Vuoden Hääkuva 2006 –kilpailun voitto Mikko Mäntyniemelle [1.11.2006]

Vuoden hääkuva 2006 Vuoden Hääkuva 2006 -kilpailun voitto meni tällä kertaa kuopiolaiselle valokuvaajalle Mikko Mäntyniemelle. Hän voitti koko kilpailun ja fantasiahääkuvasarjan maalauksellisella kuvallaan "myrskyn silmässä". Miljööhääkuvasarjan voitto meni Arto Helinille Ulvilaan ja studiohääkuvasarjan voitto Petra Tiihoselle Kuopioon.

Kilpailu oli jaettu kolmeen sarjaan, jotka olivat miljöö-, studio- ja fantasiahääkuva. Kustakin sarjasta valittiin sarjavoittaja ja lisäksi kaksi kunniamaininnan saanutta kuvaa. Sarjojen voittajien joukosta valikoitui kokonaiskilpailun voittaja. Vuoden Hääkuva 2006 -kilpailuun osallistui yhteensä 98 valokuvaa ja suosituin sarja oli miljöösarja.

Vuoden Hääkuva -kilpailun järjestivät yhteistyössä Canon, Color-Kolmio ja HÄÄT-lehti. Kilpailun tarkoituksena on edistää suomalaisen häämuotokuvauksen kehitystä ja tehdä alan taitavimpien osaajien työtä tunnetuksi suomalaiselle yhteisölle.

Voittokuvaan ja muiden sarjojen parhaimmistoon pääset tutustumaan osoitteessa http://www.canon.fi/vuodenhaakuva2006/

Lisätietoja: Canon Oy, Kuluttajatuoteyksikkö, Teija Tamminen-Saremaa, puhelin 010 544 4609, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi

Canonin kuluttajatuoteyksikkö haluaa auttaa jokaista suomalaista ikuistamaan, säilyttämään ja esittämään elämän tärkeät hetket. Canonin vahvuuksia markkinoilla ovat vakuuttava määrä alkuperäisteknologioita, patentteja, resursseja, tuotteita ja ratkaisuja. Tuotekehityksen lähtökohtina ovat kuvanlaatu, käytettävyys, design ja tuotteiden yhteensopivuus.

Color-Kolmio Oy on täyden palvelun kuvavalmistamo, joka valmistaa kuvia ja välittää niitä netin kautta ammattikuvaajille ja kuluttajille. Muotokuvien valmistuksesta Color-Kolmio on tullut tunnetuksi jo yli 40 vuoden ajalta. Kuvien korkea laatu ja palvelut ovat olleet Color-Kolmion tärkeimmät menestystekijät.

HÄÄT on kaksi kertaa vuodessa ilmestyvä korkeatasoinen suomalainen morsiuslehti. Se jakaa noin 200 sivullaan runsaasti muoti-, kauneus-, lahja- ja koristeluohjeita ja sisältää Suomen laajimman hää- ja juhlapalvelujen hakemiston. HÄÄT-lehti on korvaamaton apu häitä suunnitteleville morsiuspareille ja heidän läheisilleen. Lehteä julkaisee Editus Oy.