Vedenalainen kuvaus ja kuvien suoratulostus on kesän hitti! [4.6.2008]

Kaikki, sekä aikuiset että lapset, viettävät mielellään aikaa veden äärellä. Canonin vedenpitävät kotelot yhdessä IXUS- tai PowerShot-kameran kanssa ovatkin omiaan lomamuistojen tallentamiseen sekä veden alla että rannalla. Niillä saa ikuistetuksi vaikkapa lapsen uimaan oppimisen tai ensimmäiset snorklausharjoittelut.

Uudella SELPHY CP770 -kuvatulostimella voi puolestaan tulostaa digikuvat postikorteiksi saman tien ja ilahduttaa niillä perhettä ja ystäviä.

Säänkestävä kotelo suojaa kameraa

Canonin säänkestävä kotelo suojaa kameraa hiekalta, pölyltä ja kosteudelta. Se on omiaan niin rannalle, vaellukselle, juhannusjuhliin kuin purjehdusretkellekin, ja se suojaa kameraa myös jäätelön tahraamilta sormilta. Kotelo on vedenpitävä kolmen metrin syvyyteen saakka.

Vedenpitävä kotelo sukellusretkille

Vedenalaiseen kuvaukseen tarkoitettu kotelo sopii erinomaisesti urheilusukeltajien ja snorklaajien käyttöön. Siinä on kuori, joka suojaa kameraa hiekalta ja vedeltä 40 metrin syvyyteen saakka. Näppäimet ovat suuria ja värikkäitä, joten kameraa on helppo käyttää veden allakin. Kotelossa on huurtumattomat, kaksinkertaiset lasi-ikkunat ja hajotinlevy, joka vähentää vedessä olevien heijastavien hiukkasten aiheuttamaa ”lumisadeilmiötä”.  Kotelo on saatavilla useimpiin IXUS- ja PowerShot-kameroihin.

Kuvia kätevästi SELPHY CP770 -kuvatulostimella

Canonin uudessa valokuvatulostimessa on kätevä säilytysratkaisu – materiaalit ja värit kulkevat kätevästi mukana. Laitteen käyttö on helppoa: kamera vain liitetään tulostimeen, valitaan kuva ja painetaan tulostuspainiketta. Vain hieman yli minuutissa valmistuu laadukas, kiiltävä kuva, jonka takana on postikorttipainatus. Älykkään optimointitoiminnon ansiosta kuka tahansa voi nyt tulostaa upeita muotokuvia. Yhdellä painalluksella tulostin tunnistaa kasvot ja määrittää niille parhaat mahdolliset asetukset. Lisäksi tulosteisiin on myös helppo lisätä kehyksiä, leikekuvia ja puhekuplia – tähän ominaisuuteen lapset ihastuvat taatusti!

Tarvikkeilla lisää kuvausmahdollisuuksia

Canonin digitaalikameroihin on saatavana roppakaupalla lisätarvikkeita, joiden avulla kuvaaminen paranee entisestään. Kameraan voi hankkia laajakulmasovittimen, jota käytettäessä koko perhe mahtuu samaan kuvaan. Sovitin on omiaan myös maisemakuvaukseen.  Lähikuvausobjektiivilla pääsee lähemmäksi kohdetta ja saa tallennettua pienimmätkin yksityiskohdat, kuten perhosen siipien kuviot ja kukan terälehdet.

Lisätietoja: Canon Oy, Kuluttajatuoteyksikkö, Teija Tamminen-Saremaa, puhelin 010 544 4609, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi