no consumer

Varmaa toimintaa Canonin uusilla i-SENSYS-malliston monikäyttölaitteilla ja tulostimilla [24.8.2006]

i-SENSYS MF4120 Canonin uusilla, koti- ja pientoimistoon suunnatuilla i-SENSYS-monikäyttölaitteilla ja –tulostimilla sujuvat toimiston työt nopeasti ja varmasti. Kaikissa niissä hyödynnetään Canonin omaa tekniikkaa, jolla varmistetaan korkea laatu ja suorituskyky sekä hiljainen käyttöääni ja pieni energiankulutus.

Pieneen tilaan mahtuvat i-SENSYS-monikäyttölaitteet ja -tulostimet ovat helppokäyttöisiä ja tehokkaita. Niissä kaikissa on valmiina automaattinen kaksipuolisten tulostus. Canonin kasettiteknologia tekee laitteista lähes huoltoa kaipaamattomia, ja  kiinnitysmenetelmän ansiosta laite ei tarvitse lämpenemisaikaa eikä energiaa kulu hukkaan. Lisäksi Canonin EF- ja S-väriaine-tekniikat takaavat, että tulostusjälki on erinomaista.

Lasermonikäyttölaitteet
i-SENSYS MF4150, i-SENSYS MF4140 ja i-SENSYS MF4120

- tulostus, kopiointi, väriskannaus, faksaus (faksitoiminto malleissa  i-SENSYS MF4150 ja i-SENSYS MF4140)
- Automaattinen arkinsyöttölaite (i-SENSYS MF4150)
- 20 sivua minuutissa, 1. kopio 9,6 sekunnissa, 1. tuloste 8 sekunnissa
- Automaattinen kaksipuolisten kääntöyksikkö

Lasertulostimet
i-SENSYS LBP5300 -väritulostin ja i-SENSYS LBP3360 -mustavalkotulostin

- 21 sivua minuutissa sekä värillisenä että yksivärisenä
- Helppokäyttöinen ja tehokas Canon-kasettiteknologia
- Automaattinen kaksipuolisten kääntöyksikkö
- Verkkoliitäntä
- PCL5e- ja PCL6-yhteensopivuus (i-SENSYS LBP3360)

Canon panostaa maailmanlaajuisesti ympäristönsuojeluun. Näissäkin laserlaitteissa on Canonin oman kierrätysohjelman mukaiset helppokäyttöiset Canon-kasetit ja laitteiden otsonipäästöt ovat käytännössä olemattomat.

i-SENSYS-malliston laitteet tulevat Suomessa myyntiin joulukuussa. Niiden arvioidut hinnat ovat seuraavat:

i-SENSYS MF4150 - noin 250 euroa
i-SENSYS MF4140 - noin 300 euroa
i-SENSYS MF4120 - noin 350 euroa
i-SENSYS LBP3360 - noin 400 euroa
i-SENSYS LBP5300 - noin 1100 euroa

Lisätietoja: Canon Oy, Kuluttajatuoteyksikkö, Teija Tamminen-Saremaa, puhelin 010 544 4609, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi