Vahvistunut PIXMA-mallisto pien- ja kotitoimistoihin

Canon tuo markkinoille viisi uutta PIXMA-tuotetta. Esittelyssä on kaksi A3+ -tulostinta ja kolme monitoimilaitetta. Uuden sukupolven PIXMA-laitteissa on käytössä Canonin tuttu FINE-tulostuspäätekniikkaa, jolla voidaan tuottaa yhden pikolitran mustepisaroita ja saavuttaa jopa 9600 x 2400 dpi:n tulostustarkkuus. FINE-tekniikalla PIXMA-laitteet tulostavat nopeasti ja laadukkaasti.

PIXMA MP800R

A3+ -tulostimet on suunniteltu pien- ja kotitoimistoympäristöihin. Monitoimilaitteista kaksi on suunnattu pienyrityksille ja kolmannessa mallissa uutta on langattomuus. Kaikissa PIXMA-laitteissa on laadukkaat valokuva-, grafiikka- ja asiakirjatoiminnot, ja ne käyttävät ChromaLife100-järjestelmää, joka takaa pitkäikäiset tulosteet.

Uudessa langattomassa PIXMA MP800R –mallissa on vakiona PictBridge-liitäntä, IrDA-liitäntä, lisävarusteena Bluetooth-liitäntä ja muistikorttipaikat. Näiden ominaisuuksien  ansiosta sillä voidaan tulostaa myös ilman tietokonetta lähes mistä tahansa lähteestä tai laitteesta.

Canonin kattava ja koko ajan laajeneva tulostusmateriaalivalikoima on suunniteltu yhteensopivaksi FINE-teknologian kanssa. Saatavana on useita erityyppisiä ja erikokoisia valokuvapapereita. Uusia kokoja ovat mm. 8 x 10” (20 x 25 cm), 10 x 12” (25 x 30 cm) ja 14 x 17” (36 x 43 cm).

PIXMA-tulostimet

Uudet PIXMA-tulostimet tulostavat jopa A3+ -koossa ja niissä on vakiona USB 2.0 –liitäntä. PictBridge-yhteensopivuus mahdollistaa tulostuksen suoraan kamerasta.

• PIXMA iX5000:
    - 4800 x 1200 dpi, tekstitulosteet 25 ppm, väritulosteet 14 ppm, Single Ink -erilliskasettijärjestelmä
  • PIXMA iX4000:
    - 4800 x 1200 dpi, tekstitulosteet 18 ppm, väritulosteet 14 ppm,Single Ink - erilliskasettijärjestelmä

PIXMA-monitoimilaitteet

Uudet PIXMA-monitoimilaitteet tulostavat, kopioivat ja skannaavat. PictBridge-yhteensopivuus mahdollistaa tulostuksen suoraan kamerasta.

• PIXMA MP800R:
    - Langattomuus (Wi-Fi), verkkovalmius (Ethernet), 3,5 tuuman värinestekidenäyttö
    - 9600 x 2400 dpi, erilliskasettijärjestelmä, ContrastPLUS-musteet, kaksipuoliset tulosteet, CD/DVD-tulostus
  • PIXMA MP830:
    - 9600 x 2400 dpi, tekstitulosteet 30 ppm, väritulosteet 24 ppm, erilliskasettijärjestelmä, ContrastPLUS-musteet,  Super G3 –faksi, 35 arkin syöttölaite, kaksipuoliset tulosteet, CD/DVD-tulostus
  • PIXMA MP530:
    - 9600 x 2400 dpi, tekstitulosteet 29 ppm, väritulosteet 19 ppm, erilliskasettijärjestelmä, ContrastPLUS-musteet,  Super G3 –faksi, 30 arkin syöttölaite, kaksipuoliset tulosteet, CD/DVD-tulostus

PIXMA-monitoimilaitteet ja -tulostimet tulevat Suomessa myyntiin toukokuussa. Niiden arvioidut katuhinnat ovat seuraavat:

- PIXMA MP800R, noin 450 euroa
- PIXMA MP830, noin 450 euroa
- PIXMA MP530, noin 340 euroa
- PIXMA iX5000, noin 470 euroa