Uutta tulostustekniikkaa hyödyntävä PIXMA MX7600 -monitoimilaite toimistokäyttöön [24.1.2008]

PIXMA MX7600 Canon tuo markkinoille ensimmäisen PgR-värijärjestelmää hyödyntävän mustesuihkumonitoimilaitteen. Uuden värijärjestelmän ansiosta PIXMA MX7600 tuottaa lasertasoista tekstiä sekä teräviä ja kirkkaita grafiikka- ja valokuvatulosteita tavalliselle paperille ammattitason laadulla.

Ainutlaatuisen PgR (Pigment Reaction) -järjestelmän ansiosta tekstin, grafiikan ja valokuvat voi nyt tulostaa esityslaatuisina tavalliselle paperille ilman värien leviämisen, hankautumisen tai kosteuden aiheuttamia muutoksia tulosteessa. Se yhdistää kaikki tulostustehtävät sekä kopioinnin, skannauksen ja faksauksen yhteen laitteeseen. PgR-järjestelmä pinnoittaa paperin läpinäkyvällä musteella. Canonin Lucia-pigmenttimusteet kiinnittyvät läpinäkyvään musteeseen, mikä parantaa värien kylläisyyttä, kirkkautta ja kiinnittymistä. Valmiit tulosteet ovat sävykkäitä ja kestävät kosteutta sekä korostuskynien käyttöä.

PIXMA MX7600 -monitoimilaitteessa käytetään PGI-9-sarjan Lucia -musteita sekä PGI-9 Clear -mustetta ja PGI-7BK-mustetta. Perinteisiin pigmenttimusteisiin verrattuna Lucia-musteet parantavat värien syvyyttä, tasaisuutta ja kestävyyttä.

Monipuolinen ja nopea PIXMA MX7600 sopii hyvin toimistokäyttöön. Pikakäynnistyksen ansiosta laite on käytettävissä noin 5 sekunnin kuluttua virtapainikkeen painamisesta. Laite tulostaa ja kopioi 28 tekstisivua ja 23 värisivua minuutissa. Laitteessa on kaksi paperinsyöttöyksikköä, asiakirjansyöttölaite sekä automaattinen kaksipuolisten kääntöyksikkö. PIXMA MX7600:ssa on vakiona Ethernet-verkkoliitäntä ja 33,6 kbps:n Super G3 -faksimodeemi.

PIXMA MX7600 on ihanteellinen myös valokuvien tulostamiseen. Kasvojen sävyä ja kirkkautta, utuisia maisemia ja yli- tai alivalottuneita alueita voi tarvittaessa korjata automaattisella kuvankorjaustoiminnolla. Digikuvat voi tulostaa suoraan kamerasta tai vastaavasta laitteesta PictBridge-liitännän kautta tai muistikortilta.

Uuden PIXMA MX76000 -monitoimilaitteen myynti alkaa Suomessa huhtikuussa 2008, ja sen suositusvähittäishinta on 449 euroa.

Lisätietoja: Canon Oy, Kuluttajatuoteyksikkö, Teija Tamminen-Saremaa, puhelin 010 544 4609, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi