Uusi PIXMA Pro -sarja ammattitason tulostamiseen

Canon tuo uuteen PIXMA Pro -sarjaan laadukkaat A3+ -koon tulostimet, PIXMA Pro9500 ja PIXMA Pro9000. Valokuvauksen ja kuvantamisen ammattilaisille suunnatut tulostimet laajentavat Canonin PIXMA-mallistoa ammattitason tulostamiseen.

PIXMA Pro9500

Uudet tulostimet täydentävät digitaalisten järjestelmäkameroiden käyttäjien laitteistoa ja mahdollistavat  entistä sujuvamman ja helpomman  työskentelyn. PIXMA Pro –tulostimet ovat yhteensopivia Mac- ja PC-järjestelmien kanssa. Rakenteeltaan ne ovat tukevia ja ulkoasultaan tyylikkäitä.

PIXMA Pro -tulostimissa on käytössä Canonin FINE-tulostuspäätekniikka.  PIXMA Pro9500 käyttää 10 värin järjestelmää ja pigmenttivärejä.  PIXMA Pro9000 käyttää  8 värin järjestelmää ja dye-värejä. Käyttömahdollisuuksia on monia. Ehdottomana plussana ovat haalistumattomat ammattitason valokuvatulosteet

PIXMA Pro –tulostimien mukana tulevat ammattilaisille suunnatut ohjelmistot, muun muassa  Easy-PhotoPrint Pro, joka mahdollistaa RAW-tiedostojen tulostamisen, sekä ICC-väriprofiilit.

PIXMA Pro -tulostimissa voidaan käyttää Canonin kaikkia nykyisiä  tulostusmateriaaleja. Näitä täydentää uusi Fine Art Paper –sarja, jonka myötä saataville tulee kaksi uutta paperityyppiä A4-, A3- ja A3+ -kokoina: Premium Matte (FA-PM1) ja Photo Rag (FA-PR1).

PIXMA Pro  –tulostimet

Uudet PIXMA Pro –sarja tarjoaa kaksi vaihtoehtoista mallia ammattilaiselle A3+-koon tulostukseen.

• PIXMA Pro9500:
    - Kymmenen värin erilliskasettijärjestelmä, uudet LUCIA-pigmenttivärit
  • PIXMA Pro9000:
    - Kahdeksan värin erilliskasettiärjestelmä, ChromaLife100-järjestelmä

PIXMA Pro -tulostimet tulevat Suomessa myyntiin kesäkuussa 2006. Niiden hintaluokat vahvistetaan myöhemmin.

Lisätietoja: Canon Oy, Viestintä, Ulla Autiovuori, puhelin 010 544 4539, tai Kuluttajatuoteyksikkö, Teija Tamminen-Saremaa, puhelin 010 544 4609, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi