Uudet kustannustehokkaat lasermonitoimilaitteet ja uusi lasertulostin Canonin i-SENSYS-mallistoon [19.8.2009]

i-SENSYS MF8350Cdn Canon tuo markkinoille kuusi uutta A4-koon i-SENSYS-laserlaitetta: neljä värimonitoimilaitetta, yhden mustavalkomonitoimilaitteen ja yhden väritulostimen. Kaikki mallit tuottavat laadukasta jälkeä edullisesti ja nopeasti ja soveltuvat niin pienten kuin keskisuurtenkin yritysten käyttöön.

i-SENSYS LBP7750Cdn ja i-SENSYS MF6680dn

Neljä verkkoliitännällä varustettua värimonitoimilaitetta, i-SENSYS MF8030Cn, MF8050Cn, MF8330Cdn ja MF8350Cdn, tulostavat, skannaavat ja kopioivat entistä edullisemmin. i-SENSYS MF6680dn on puolestaan järeä mustavalkomonitoimilaite. Laitteen suuri paperikapasiteetti ja 30 sivun minuuttivauhdilla tapahtuva tulostus ja kopiointi hallitsevat suuretkin työt.  i-SENSYS LBP7750Cdn on puolestaan vaativaan käyttöön tarkoitettu väritulostin, joka tulostaa jopa 30 mustavalko- tai värisivua minuutissa.

Verkkotulostusta ja laadukasta jälkeä helposti värimonitoimilaitteilla

Edulliset i-SENSYS MF8030Cn, MF8050Cn, MF8330Cdn ja MF8350Cdn tuovat Canonin lasermonitoimilaitteiden hyödyt myös pienten toimistojen ja työryhmien ulottuville. Kaikki neljä mallia on varustettu verkkoliitännällä sekä värilasertulostus-, skannaus- ja kopiointitoiminnoilla, minkä lisäksi malleissa i-SENSYS MF8050Cn ja i-SENSYS MF8350Cdn on faksausominaisuus.

i-SENSYS MF8000 -sarjan vahvuuksia ovat laadukkaat väritulosteet, vähäinen virrankulutus, helppokäyttöisyys ja tyylikkään pelkistetty muotoilu. Verkkoliitännällä varustetut i-SENSYS MF8000 -laitteet tulostavat 8 värisivua tai 12 mustavalkosivua minuutissa. Viisirivinen nestekidenäyttö, loogiset valikot ja kätevät USB- ja verkkoskannaustoiminnot tekevät laitteiden käytöstä helppoa. Mahdollisuus skannata suoraan USB-muistiin on myös tarjolla. Nopean ensimmäisen tulosteen mahdollistava tekniikka säästää aikaa ja rahaa. Lepotilasta tulostusvalmiuteen siirtyminen käy hetkessä, ja virrankulutus on erittäin vähäistä.

i-SENSYS MF8300 -sarjan laitteissa on samat ominaisuudet kuin i-SENSYS MF8000 -laitteissa ja lisäksi parempi tulostusnopeus. Laitteet tulostavat jopa 20 väri- tai mustavalkosivua minuutissa, minkä lisäksi niissä on automaattinen kaksipuolinen tulostus ja suurempi paperikapasiteetti.

Nopeutta ja suorituskykyä ympäristöystävällisesti

Uusi i-SENSYS MF6680dn edustaa mustavalkomonitoimilaitteiden kärkeä. Designiltaan tyylikäs laite tarjoaa nopean tulostuksen (30 sivua/min). Nopea tulostus ja lyhyt lämpenemisaika takaavat, että i-SENSYS MF6680dn tulostaa ja kopioi mustavalkosivut todella nopeasti – enimmillään kahdeksassa sekunnissa. Laitteessa on myös PDF-pakkaustekniikkaa hyödyntävä SEND-lähetystoiminto, jolla asiakirjat voi skannata suoraan sähköpostiin tai verkkokansioon. Tämä tekniikka pienentää tiedoston koon jopa kymmenesosaani normaaliin pakkaukseen verrattuna, mutta säilyttää silti hyvän kuvanlaadun. i-SENSYS MF6680dn on saanut Energy Star- ja Blue Angel -ympäristömerkinnät lepotilan vähäisestä virrankulutuksesta (3 W), ja se kuuluu luokkansa energiatehokkaimpiin laitteisiin. Muita vakio-ominaisuuksia ovat automaattinen kaksipuolinen tulostus ja kaksipuolisten asiakirjojen syöttölaite.

Uusi i-SENSYS LBP7750Cdn tuo valikoimaan nopean väritulostuksen (30 sivua/min) ja valinnaisen tuen PostScript-sivunkuvauskielelle ja PDF-suoratulostukselle. Nopea väritulostus ja lyhyt lämpenemisaika takaavat erinomaisen suorituskyvyn: ensimmäinen tuloste saadaan noin 10,4 sekunnissa. Lisäksi laitteessa on muun muassa suojattu tulostus, PostScript-sivunkuvauskielen tuki, viivakoodien tulostus ja langaton tulostus. Laitteen käyttöä helpottavat viisirivinen nestekidenäyttö, loogiset valikot sekä ohjatut asennus- ja vianmääritystoiminnot. Myös i-SENSYS LBP7750Cdn:lle on myönnetty Energy Star- ja Blue Angel -ympäristömerkinnät.

Uusien i-SENSYS-laitteiden myynti alkaa Suomessa syyskuussa 2009 aikana, ja niiden suositusvähittäishinnat ovat seuraavat:

- i-SENSYS MF8030Cn: 399 euroa
- i-SENSYS MF8050Cn: 449 euroa
- i-SENSYS MF8330Cdn: 599 euroa
- i-SENSYS MF8350Cdn: 699 euroa
- i-SENSYS MF6680dn: 799 euroa
- i-SENSYS LBP7750Cdn: 1079 euroa

Lisätietoja: Canon Oy, Kuluttajatuoteyksikkö, Teija Tamminen-Saremaa, puhelin 010 544 4609, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi