Uudet Canon PIXMA mini -kuvatulostimet tarjoavat laatua pienessä koossa [24.8.2006]

PIXMA mini260 PIXMA mini -sarjan kuvatulostimissa – sekä kärkimalli PIXMA mini260:ssä että ensiostajalle sopivassa PIXMA mini220:ssä – yhdistyvät upea muotoilu, helppokäyttöisyys ja nopeus. Laadukkaat, jopa 100 vuotta säilyvät 10 x 15 -kokoiset valokuvat tulostuvat 52 sekunnissa.

PIXMA mini260 -kuvatulostimessa on ulosvedettävä kahva, joka helpottaa laitteen kuljetusta. Lisävarusteina siihen saa akun ja Bluetooth-yksikön. PIXMA Mini260:ssä on helppokäyttöinen valintapyörä, joka mahdollistaa aivan uuden toimintatavan. Toiminnot valitaan pyörää pyörittämällä kääntyvältä 2,5 tuuman TFT-värinäytöltä. PIXMA mini220:ssä on selkeä näppäimistö ja nestekidenäyttö, joka soveltuu tulosteiden esikatseluun. PIXMA mini -kuvatulostimilla voi tulostaa joko suoraan kamerasta tai muistikortilta. Kuvia voi myös lähettää langattomasti tulostettavaksi myös kännykkäkamerasta IrDA- tai Bluetooth-yhteyden avulla.

PIXMA mini -kuvatulostimet tulevat Suomessa myyntiin lokakuussa.
Niiden arvioidut hinnat ovat seuraavat:

PIXMA mini220 – noin 130 euroa
PIXMA mini260 – noin 160 euroa

Lisätietoja: Canon Oy, Kuluttajatuoteyksikkö, Teija Tamminen-Saremaa, puhelin 010 544 4609, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi