no consumer

Tyylikäs Canon X Mark I Print on ympäristöä säästävä tulostava laskin [1.2.2010]

Canon X Mark I Print Canon julkistaa X-laskinmallistoon tyylikkään ja monipuolisen X Mark I Print -mallin, jossa on 12 merkin taustavalaistu näyttö. Laskin on valmistettu monien muiden Canon-laskinten tavoin kierrätysmateriaalista.

Tyylikkään laskimen näppäimet muistuttavat tietokoneen näppäimistöä ja plus-näppäimestä on tehty muita suurempi.

Kiiltävää mustaa tai hohtavaa valkoista

X Mark I Print on muiden X-sarjan mallien tavoin väritykseltään hienostunut - kiiltävän musta tai hohtavan valkoinen.  Merkit erottuvat selkeästi kaikissa oloissa, sillä kallistettu nestekidenäyttö on taustavalaistu. Kaksiväritelan ansiosta tulostusnopeus on 2,3 riviä sekunnissa. Muita ominaisuuksia ovat valuutanmuunnos ja verolaskenta sekä kirjanpidossa tarvittavat yritystoiminnot - kustannus, myynti, kateprosentti ja katearvo.

X Mark I Print -laskimessa on kaksi virtalähdettä. Vaihdettavat paristot lisäävät käyttömukavuutta, kun taas verkkovirran käyttö mahdollistaa keskeytymättömän pitkäaikaisen käytön. Paristojen alhaisen varauksen ilmaisin syttyy, kun laskimen virta alkaa olla vähissä.

Canon X Mark I Print -laskimen myynti alkaa Suomessa kesäkuussa 2010, ja sen hintataso vahvistuu myöhemmin.

Lisätietoja: Canon Oy, Kuluttajatuoteyksikkö, Teija Tamminen-Saremaa, puhelin 010 544 4609, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi