MP37-MG ja MP25-MG ovat Canonin uusimmat tulostavat ammattilaislaskimet [4.8.2010]

Canon MP37-MG Canon kasvattaa ammattikäyttöön tarkoitettujen, verkkovirralla toimivien laskinten valikoimaansa kahdella uudella ja tehokkaalla mallilla. MP37-MG ja MP25-MG on suunniteltu käyttäjille, jotka haluavat laskimeltaan nopeutta ja suorituskykyä. Ne ovat monipuolisia, ergonomisia ja muotoilultaan tyylikkäitä, ja niiden ympäristökuormitus on vähäinen. Edistyksellisiin ominaisuuksiin kuuluu myös nopea tulostustoiminto.

Uudet mallit sopivat erinomaisesti ympäristötietoisille ammattilaisille. Kummankin mallin alakuori on valmistettu Canonin kopiokoneista saadusta kierrätysmateriaalista, ja näyttöjen suojusten valmistukseen on käytetty Canonin digitaalikameroiden valmistuksesta jäänyttä ylijäämämuovia. Molemmat laskimet toimivat verkkovirralla (100–240 V), ja niissä on automaattinen virrankatkaisutoiminto, kun laskinta ei ole käytetty seitsemään minuuttiin. Helposti irrotettavan kaapelin avulla laskimet voidaan näppärästi irrottaa verkkovirrasta ja ottaa mukaan.

Canon MP25-MG: erinomaista suorituskykyä yrityskäyttöön

Tehokas MP25-MG on suunniteltu yritysten päivittäiseen yleiskäyttöön. Sen tulostusyksikkö tulostaa kaksivärisiä tulosteita 4,3 rivin sekuntinopeudella, ja Canonin ergonominen muotoilu takaa käyttömukavuuden päivittäisessä käytössä. Tietokonetyylinen näppäimistö on kestävä, ja sen väljä näppäinasettelu ehkäisee näppäilyvirheitä.

Suuret, vihreät, 12,5 mm korkeat merkit on helppo lukea fluoresoivasta 12 merkin näytöstä. Vero- ja yrityslaskujen kaltaisten toimintojen ansiosta esimerkiksi veroprosenttien, voittojen, myynnin ja katteen laskeminen on helppoa. Aika- ja päivämäärätoiminnon ansiosta MP25-MG-laskinta voidaan käyttää myös pöytäkalenterina ja -kellona.

Canon MP37-MG: talousalan ammattilaisten ykkösvalinta

MP37-MG-laskimessa on samat toiminnot kuin MP25-MG-mallissa. Sen värinauhatulostusyksikkö tulostaa kahdella värillä ja 4,8 rivin sekuntinopeudella.

17 mm korkeat merkit erottuvat selvästi fluoresoivasta 12 numeron näytöstä. Suuren, tietokonetyylisen näppäimistön ergonominen ja väljä asettelu parantaa käyttömukavuutta ja syöttötarkkuutta, eivätkä kaksoisvalettujen näppäinten merkit kulu pois pitkänkään käytön jälkeen.

Käytettävissä ovat vero- ja yrityslaskentatilat sekä yhdellä painalluksella toimiva valuutanmuuntotoiminto. Laskimessa on myös Canonin oma Canola-näppäimistö sekä aika- ja päivämäärätoiminto.

Hinnat vahvistetaan myöhemmin. Tuotteet tulevat myyntiin lokakuussa.

Lisätietoja: Canon Oy, Markkinointi, Pauli Kataja, puhelin 010 544 4373

Tietoja