Canonin skannereihin saa nyt SilverFast Ai -ohjelmiston

LaserSoft Imaging AG:n laadukas skannaus- ja kuvantamisohjelmisto SilverFast Ai on nyt saatavilla Canonin CanoScan 9950F- ja CanoScan 8400F -tasofilmiskannereihin.

SilverFast Ai -ohjelmisto on tarkoitettu erityisen vaativille asiakkaille, esimerkiksi painotaloihin ja ammattivalokuvaajille, ja se tekee vaativastakin väriskannauksesta helppoa ja vaivatonta. Sitä voidaan käyttää erillisenä sovelluksena tai Photoshop-ohjelmiston laajennusosana. Vaihtoehtoisesti SilverFast Ai voidaan varustaa värienhallintakäsittelyyn tarkoitetulla IT8-kalibrointisarjalla. Pakettiin kuuluu myös JobManager-sovellus suurten kuvamäärien kuvankäsittelyyn.

SilverFast Ai -ohjelmiston yhteensopivuusvaatimukset ovat Windows XP, 2000 tai Windows® 98/ME, vähintään 128 Mt RAM-muistia ja 50 Mt vapaata kiintolevytilaa sekä Mac®OS X tai uudempi, 64 Mt RAM-muistia ja 50 Mt vapaata kiintolevytilaa. SilverFast®-ohjelmistoa voidaan käyttää erillisohjelmistona, Adobe® Photoshop® 5.5:n tai uudemman version laajennusosana tai Twain-ajurina.

Lisätietoja SilverFast-tuotteista, hinnoista ja niiden jälleenmyyjistä osoitteessa www.SilverFast.com.

Lisätietoja: Canon Oy, Viestintä, Ulla Autiovuori, puhelin 010 544 4539, sähköposti ulla.autiovuori@canon.fi, tai Kuluttajatuoteyksikkö, Teija Tamminen-Saremaa, puhelin 010 544 4609, sähköposti teija.tamminen-saremaa@canon.fi

Canon – globaalisti paikallinen