Canonilta kolme uutta SELPHY-kuvatulostinta

Tyylikkäillä kannettavilla SELPHY-kuvatulostimilla digikuvat voidaan tulostaa helposti paperille liittämällä se mihin tahansa PictBridge-yhteensopivaan digitaaliseen still- tai videokameraan. Tulostus yhteensopivista matkapuhelimista ja kämmenmikroista on myös mahdollista.

Postikorttikoon kuva syntyy noin minuutissa ja tulostetut kuvat kestävät jopa 100 vuoden ajan. Uudet tulostimet ovat erittäin monipuolisia, kompakteja ja edullisia.

-SELPHY CP510, sublimaatiotekniikka, PictBridge-yhteensopiva, USB-liitäntä, akku lisävarusteena
-SELPHY CP710, sublimaatiotekniikka, PictBridge-yhteensopiva, USB-liitäntä, akku lisävarusteena, 1,5 tuuman nestekidenäyttö, tulostus myös suoraan muistikortilta
-SELPHY DS810,  mustesuhkutekniikka, PictBridge-yhteensopiva, USB- ja IrDa-liitäntä, Bluetooth-liitäntä lisävarusteena, 2,5 tuuman kääntyvä nestekidenäyttö, tulostus muistikortilta ja kännykkäkamerasta (IrDa/Bluetooth), FINE-tekniikka, 2 pikolitran pisarakoko, 4800 x 1200 dpi

Matkapuhelimesta tulostamisen suosio Euroopassa on kasvussa. Yhä useampi kännykkäkamera on PictBridge-yhteensopiva, ja silloin kuvien tulostus onnistuu kaikilla kolmella uudella SELPHY-kuvatulostimella. SELPHY DS810:ssä on lisäksi vakiona IrDA-liitäntä ja optiona Bluetooth-liitäntä, joiden avulla tulostaminen kännykkäkamerasta onnistuu jopa langattomasti. Kuvatulostimien mukana tulevan Image Optimizer -ohjelmiston avulla kännykkäkameralla otettuja kuvia voidaan parannella.

Uudet kuvatulostimet tulevat Suomessa myyntiin syys-lokakuussa. SELPHY CP510:n hinta asettunee noin 140 euron hintasoon. SELPHY CP710:n hinta tulee olemaan noin 190 euroa ja SELPHY DS810:n hinta noin 160 euroa.

Lisätietoja: Canon Oy, Viestintä, Ulla Autiovuori, puhelin 010 544 4539, sähköposti ulla.autiovuori@canon.fi, tai Kuluttajatuoteyksikkö, Teija Tamminen-Saremaa, puhelin 010 544 4609, sähköposti teija.tamminen-saremaa@canon.fi

Canon – globaalisti paikallinen