no consumer

SELPHY ES1 – pieni ja kätevä kuvatulostin [24.8.2006]

SELPHY ES1 Uudella SELPHY ES1 -kuvatulostimella on helppoa tulostaa digikuvista valokuvia. Tyylikäs ja vähän tilaa vievä SELPHY ES1 sopii kätevästi vaikka hyllyyn. Kantokahvan ja lisävarusteena saatavan akun ansiosta se kulkee mukana minne vain – ja tulostaa valokuvat välittömästi paikan päällä. SELPHY ES1:ssä on sisäänkelautuva USB-kaapeli. Muistikorttipaikat mahdollistavat tulostamisen suoraan yleisimmiltä muistikorteilta. Suuren värinestekidenäytön laaja katselukulma helpottaa kuvien selaamista, valintaa ja käsittelyä.

SELPHY ES1 hyödyntää DIGIC II –kuvanlukutekniikkaa ja se osaa korjata automaattisesti yleisiä kuvankäsittelyongelmia, kuten punasilmäisyyttä ja alivalottuneita kasvoja. Uutta on myös muokattavat valokuvakalenterit, ihonsävyn vaalennus tai tummennus ja värien tehostaminen.

Väri ja paperi vaihtuu vauhdilla

Värin ja paperin vaihtaminen käy kätevästi, sillä SELPHY ES1 käyttää uutta Easy Photo Pack -menetelmää, joka sisältää sekä paperin että värin. Seitsemän erilaisen Easy Photo Pack -pakkauksen ja usean eri tulostuskoon ansiosta postikorttien ja haluttujen kuvakokojen tulostaminen on vaivatonta. Tulostuskoon muuttaminen käy kätevästi vain vaihtamalla kasetit. Jokainen pakkaus on värikoodattu, joten ne tunnistaa helposti sekä myymälässä että kotona.

Samalla tuomme kaksi muutakin uutta kuvatulostinta Canon SELPHY –mallistoon: SELPHY CP720:n ja SELPHY CP730:n. Lyhyt käynnistysaika ja 58 sekunnin tulostusnopeus takaavat, että kuvat valmistuvat käden käänteessä. Suoratulostus sujuu molemmilla tulostimilla mistä tahansa PictBridge-yhteensopivasta tai suoratulostusta tukevasta kamerasta ja videokamerasta ja useimmilta muistikorteilta.

Uudet SELPHY-kuvatulostimet tulevat Suomessa myyntiin syys-lokakuussa. Niiden hinnat ovat seuraavat:

SELPHY ES1 – hinta vahvistuu myöhemmin
SELPHY CP720 - noin 100 euroa
SELPHY CP730 - noin 180 euroa

Lisätietoja: Canon Oy, Kuluttajatuoteyksikkö, Teija Tamminen-Saremaa, puhelin 010 544 4609, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi