Canon PIXMA MX495 -monitoimilaite on monipuolinen uutuus kotitoimistoon

Canon PIXMA-tulostinvalikoiman uusin tulokas on PIXMA MX495 -monitoimilaite. Kotitoimistoon suunnitellussa pienikokoisessa laitteessa on muun muassa Wi-Fi-yhteys ja PIXMA Cloud Link -palvelu.

PIXMA MX495

Kattavat yhteydet
MX495 on edullinen ja helppokäyttöinen monitoimilaite, jossa on tulostin, kopiokone, skanneri ja faksi.

Wi-Fi-liitännän ansiosta samaa laitetta voi käyttää useammalla pöytätietokoneella sekä kannettavilla ja langattomilla laitteilla eri puolilla kotia tai toimistoa. Laite on yhteensopiva Apple AirPrint™- ja Google CloudPrint™ -palveluiden sekä PIXMA Printing Solutions -sovelluksen kanssa.

Canonin PIXMA Cloud Link -palvelun avulla asiakirjoja ja kuvia voidaan tulostaa suoraan muun muassa GoogleDrive™-, Dropbox™-, Facebook™- ja OneDrive™-pilvipalveluista. JPEG- ja PDF-tiedostoja voi skannata ja tallentaa suoraan pilveen tai älylaitteeseen. Tiedostoja voi myös skannata ja lähettää sähköpostin liitetiedostoina. MX495 toimii myös tukiasematilassa, jonka avulla älypuhelimia ja tabletteja voidaan liittää tulostimeen ilman Internet-yhteyttä.

Canonin muiden PIXMA-mallien tavoin myös MX495 tukee Canonin My Image Garden¹ -alustaa, josta voidaan käyttää helposti ja samanaikaisesti kaikkia Canon PIXMA -tulostinohjelmia. Se helpottaa myös liikkumista tulostus- ja skannaustoimintojen välillä. PIXMA Printing Solutions -sovelluksen kautta käytettävissä on Easy-PhotoPrint+-ohjelma, joka sisältää kuvapohjia, tervehdys- ja onnittelukortteja ja kalentereita, joihin voidaan lisätä kuvia.

PIXMA MX495:n tärkeimmät ominaisuudet

• FINE-värikasetti, 2 pikolitran mustepisarat ja jopa 4 800 dpi:n tulostustarkkuus
  • ISO ESAT -tulostusnopeus: 8,8 mallisivua/min (mv), 4,4 mallisivua/min (väri)
  • Lisävarusteena XL-värikasetit
  • Wi-Fi-liitäntä ja tukiasematila
  • PIXMA Printing Solutions -sovellus
  • Apple AirPrint™- ja Google Cloud Print™ -yhteensopivuus
  • PIXMA Cloud Link (TULOSTUS JA SKANNAUS)
  • Skannaus sähköpostiin
  • Easy-PhotoPrint+

PIXMA MX495 tulee myyntiin maaliskuussa 2015. Svh on 79 euroa.
Lisätietoja: Hilde Ekroll-Heurlin, etunimi.sukunimi@canon.se

¹ Käytettävissä PC-tietokoneella.