Laadukkaita valokuvia suoraan kamerasta SELPHY CP1000 -kuvatulostimella [16.4.2015]

Pienikokoinen SELPHY CP1000 tulostaa kuvan 47 sekunnissa¹ suoraan kamerasta², USB-laitteesta tai muistikortilta. Kääntyvän näytön ja selkeän käyttöliittymän ansiosta tulostaminen on helppoa. Lisävarusteena saatava akku mahdollistaa tulostimen käytön missä tahansa.

SELPHY CP1000

Sävykkäät ja ilmeikkäät valokuvatulosteet
Sublimaatiotekniikka varmistaa erittäin laadukkaat tulosteet. SELPHY CP1000 tuottaa suuriresoluutioisia valokuvia käyttämällä peräti 16,7 miljoonaa väriä. Automaattinen kuvan optimointi korostaa sinitaivaan ja auringonlaskun sävyjä, korjaa värejä ja kontrastia sekä poistaa punasilmäisyyttä ja kohinaa. Lisäksi ihonpehmennystoiminto tasoittaa kasvojen juonteita.

Monipuoliset säädöt
Säätämällä tulostuspään värinauhaan kohdistuvaa lämpöä SELPHY CP1000 tarjoaa neljä tulostusviimeistelyä ilman, että tulostusmateriaalia tarvitsee vaihtaa. Voit valita joko 100 vuotta kestävät kiiltäväpintaiset tulosteet tai kolme erilaista puolikiiltävää muunnelmaa, joihin tahrat ja sormenjäljet eivät tartu.

Tavanomaisen postikorttikoon lisäksi SELPHY CP1000 mahdollistaa myös esimerkiksi 50 x 50 Instagram™ -tyyliset tai luottokorttikokoiset kuvat. Henkilökuvien tulostus onnistuu 43 ennalta määritetyssä koossa, mikä sopii etenkin pienten toimistojen tarpeisiin ja henkilökorttien nopeaan tulostukseen. Samalle arkille voidaan tulostaa vaikka kahdella eri kuvakoolla. Kehystys- ja leikkausopas parantaa tarkkuutta ja minimoi jätteen määrän jokaisella tulostuskerralla.

SELPHY CP1000:n tärkeimmät ominaisuudet:

• Pienikokoinen kannettava kuvatulostin sekä kotiin että matkalle
  • Nopea ja helppo tulostus kamerasta, USB-laitteesta tai muistikorteilta
  • Pitkään kestävät studiolaatuiset tulosteet
  • Viimeistelyvaihtoehtoja tavalliselle valokuvapaperille
  • Useiden standardien mukaisia henkilökuvia

SELPHY CP1000 on saatavilla kesäkuusta alkaen. Svh on 119 euroa.

¹ 4 x 6 tuuman kuva 47 sekunnissa
² Käytettävissä PictBridge-standardia tukevilla kameroilla